Gå til innhold

Dårlige keepere i Fifa 2007?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Er det bare meg, eller så er keeperene i FIFA 2007 ekstremt dårlige? Når jeg forsvarer meg, så står ofte keeperen min ganske langt ute og på en måte prøver å få tak i ballen. Som regel så skal keeperen stå rett foran mål og ikke bevege seg langt ut. Det er ekstremt plagsomt, siden motstanderen skårer ofte, når keeperen gjør slike keepertabber. Dvs. at målet er helt åpent, siden keeperen står uforståelig langt ute. Er det andre som har opplevd det samme eller er det bare meg? Går det an å fikse det på en eller annen måte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har aldri prøvd Fifa 2007 etter mange dårlige omtaler, men har lest mange av dem. Har fått med meg at AI`en i Fifa 2007 ikke er så ekstremt god.

7662975[/snapback]

 

Etter min mening, så er AI'en ganske dårlig. Ta f.eks. keeper eksempelet midt. Det er ikke særlig realistisk av en keeper å springe etter ballen, når mine forsvarspillere skal prøve å avverge situasjonen. Keeperen skal stå i målet, ikke springe som en tulling ute på banen. Det fører som sagt til åpent mål, og det tar ikke lang tid før ballen ligger i målet.

Lenke til kommentar
prøvde demoen av pes6 og det er det dårligste jeg har spilt,både bilde lyd og animasjon var sinnsykt dårlig,fifa er jo 100 ganger bedre,dette gjelder 360 der er også keeperne plagsomt bra

7663201[/snapback]

 

 

Gratulerer, det hadde absolutt ingen verdens ting med emnet å gjøre.

 

 

Keeperene gjør mange rare tabber, de møter i situasjoner der jeg har kontroll på ballen. Sett situasjoner der ballen kommer mot de og de bare snur seg i en framoverlent posisjon og holder øyne på ballen mens den går i mål. De oppfører seg på samme måte som de latterlige linjedommerne som bare står i en posisjon og beveger seg etter ballen, kikker konstant men gir ikke tegn eller lignende.

 

Men, jeg har hatt lange innlegg om dette linære og til tider latterlige spillet før, så vi holder oss til keeperene for denne gang =P

Lenke til kommentar
prøvde demoen av pes6 og det er det dårligste jeg har spilt,både bilde lyd og animasjon var sinnsykt dårlig,fifa er jo 100 ganger bedre,dette gjelder 360 der er også keeperne plagsomt bra

7663201[/snapback]

 

 

Gratulerer, det hadde absolutt ingen verdens ting med emnet å gjøre.

 

 

Keeperene gjør mange rare tabber, de møter i situasjoner der jeg har kontroll på ballen. Sett situasjoner der ballen kommer mot de og de bare snur seg i en framoverlent posisjon og holder øyne på ballen mens den går i mål. De oppfører seg på samme måte som de latterlige linjedommerne som bare står i en posisjon og beveger seg etter ballen, kikker konstant men gir ikke tegn eller lignende.

 

Men, jeg har hatt lange innlegg om dette linære og til tider latterlige spillet før, så vi holder oss til keeperene for denne gang =P

7665706[/snapback]

 

Helt enig. Det er så latterlig tåpelig av keeperne. Skulle tro de bare var tilskuere. Har opplevd akkurat det samme som du nevner, og det er så tåpelig å se på. I tillegg så er det ganske irriterende, ihvertfall hvis du leder en kamp, og en slik situasjon skjer på slutten av kampen og du mister ledelsen. Er ganske skuffet over spillet.

Lenke til kommentar

Keeperne følger vanskelighetsgraden du spiller med skulle jeg tro.. Om du spiller med Amateur vil også keeperne være amatører. Men det finnes jo gode og dårlige keepere.. BTW så rykker du ut med keeperen med E knappen.. (Eller var det W?)

 

Husker tilbake til når jeg spilte FIFA world cup 06. Semifinale med Norge, og på slutten av kampen sentrer jeg tilbake til Myhre. Skulle ta en langpasning ut på banen men han presterer og knalle ballen i eget mål. ^^

Lenke til kommentar

Det har ikke noe med vanskelighetsgrad. Jeg spiller på det vanskeligste og de gjør fortsatt disse "tabbene". Enkelte er latterlige og andre ser ut som programmeringsfeil. Fifa har jo faktisk tatt opptil flere steg TILBAKE siden klassikeren som jeg spilte heftig mye. Road to the world cup 98. Slike feil er ikke ekte keepertabber som går på nivået deres. De bare beveger seg i et ureglementært, unaturlig og lite realistisk mønster noen ganger når du møter ballen. De beveger seg som pinnemenn og plasserer seg dårlig. Har sett de teleporte seg 2 meter til siden i et hakk før han kaster seg ned og bommer på ballen.

 

Uansett om du spiller med Petr Chech eller om du spiller med

B. LÅMANN med 1 i alle slags skill og er 1.40.

Lenke til kommentar

Nå fant jeg ut av problemet midt. Som "Armageddon" nevner, så rykker man ut med keeperen, keeperen gjør en form for stormangrep, når man trykker "w" knappen. Det er årsaken til at keeperen ofte står langt ute og prøver å få tak i ballen. Men jeg kan ikke forstå hvorfor EA har tatt med denne muligheten. Jeg ser ikke noe fordeler med det. For meg var det bare en ulempe, så det hadde vært veldig fint om det hadde gått an i fjernet det, ved en form for innstilling.

Lenke til kommentar
Selvsagt er det en fordel å rykke ut med keeperen når det er 1 mot 1 situasjon, har du ikke lært desto lenger ute keeperen er, desto mindre blir målet :p

7686975[/snapback]

 

Hehe. Du har rett i det. :) Men allikevel så er det litt plagsomt. Trykker ofte på den knappen når jeg skal forsvare meg, og da er det ikke en fordel. Keeperen rykker ut hele tiden. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...