staticer Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Hallo, jeg hørte fra venner at vist jeg hadde mye hertz stilt in på GRAFFIK KORTET ikke sjermen altså, så var det en mye mer komfortabel opplevelse.. Så jeg stilte på kortet mitt, 180 hertz! ja jeg vet. trenger ikke mer en 100/120, så reboota jeg, og så står det - pc out of scan range, please change pc setting - med blackscreen i bakgrunnen, men jeg hører at jeg kommer meg inn i windows men jeg ser bare svart. Jeg har prøvd alt untatt formatering, jeg finner ikke batteriet på hovedkortet mitt nei, og grunnen til at jeg vil ha problemet fiksa eg pga jeg har VERDIFULLE ting der i mine øyner. Takk for all hjelp, jeg vet det er et vanskelig problem og løse. **** JEG HAR PRØVD SAFEMODUS + HOPPE TILBAKE I TID **** ****Endring av antall herts gjennom og bruke knappene på sjermen funker itt*** forsatt takk, vil helst ungå formatering Endret 7. januar 2007 av staticer Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) start i safe modus... da starter den uten mange drivere.. da skal dert gå.. Endret 7. januar 2007 av crimar Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 start windows i sikkermodus (hamre litt på f8 under oppstart) og sett skjerm hertzen til noe skjermen din faktisk takler! 60/75 hz hvis du har flatpanel eller kanskje 100 eller noe i den duren hvis du har en god CRT skjerm. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har du CRT skjerm finnes det ofte en Info-knapp/info-valg i menyen som du kan bruke til å finne max refreshrate i de forskjellige oppløsningene. Over 100 er egentlig ikke noe poeng Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Du trenger vel ikke å reboote for å endre refreshrate. Du får jo spørsmål om du kan se en boks, og hvis du ikke ser den, så endres det tilbake til det som var før endringen. Dessuten så kan du i mange tilfeller merke av for å kun vise de refreshratene som støttes av skjermen. Ørjan... Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Du trenger vel ikke å reboote for å endre refreshrate. Du får jo spørsmål om du kan se en boks, og hvis du ikke ser den, så endres det tilbake til det som var før endringen. Dessuten så kan du i mange tilfeller merke av for å kun vise de refreshratene som støttes av skjermen. Ørjan... 7662905[/snapback] Kan hende han rebootet før meldinga kom opp, eller at han klarte å trykke på den mens skjermen var svart Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har fikset dette på pcen til en av naboene her. Du _kan_ gå inn i RegEdit og fjerne noen strings. Men jeg råder deg til å ikke gå dit med mindre du har drevet med det før. Søk etter drivernavn, og ord for GPU settings, Oppløsning. Vurder alle strings og se hvor de ligger før du evt sletter. Du kan også lete etter Hertz og se om du finner noe forhåndsregistrert Hz i registret. NB: Dette kan være avansert og du KAN ødelegge din Installasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå