Gå til innhold

vanskelig hertz, trenger hjelp!

staticer

Anbefalte innlegg

Hallo, jeg hørte fra venner at vist jeg hadde mye hertz stilt in på GRAFFIK KORTET ikke sjermen altså, så var det en mye mer komfortabel opplevelse..

Så jeg stilte på kortet mitt, 180 hertz! ja jeg vet. trenger ikke mer en 100/120, så reboota jeg, og så står det - pc out of scan range, please change pc setting - med blackscreen i bakgrunnen, men jeg hører at jeg kommer meg inn i windows men jeg ser bare svart.

Jeg har prøvd alt untatt formatering, jeg finner ikke batteriet på hovedkortet mitt nei, og grunnen til at jeg vil ha problemet fiksa eg pga jeg har VERDIFULLE ting der i mine øyner.

Takk for all hjelp, jeg vet det er et vanskelig problem og løse.

**** JEG HAR PRØVD SAFEMODUS + HOPPE TILBAKE I TID ****

****Endring av antall herts gjennom og bruke knappene på sjermen funker itt***

forsatt takk, vil helst ungå formatering

Endret av staticer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger vel ikke å reboote for å endre refreshrate. Du får jo spørsmål om du kan se en boks, og hvis du ikke ser den, så endres det tilbake til det som var før endringen. Dessuten så kan du i mange tilfeller merke av for å kun vise de refreshratene som støttes av skjermen.

Ørjan...

Lenke til kommentar
Du trenger vel ikke å reboote for å endre refreshrate. Du får jo spørsmål om du kan se en boks, og hvis du ikke ser den, så endres det tilbake til det som var før endringen. Dessuten så kan du i mange tilfeller merke av for å kun vise de refreshratene som støttes av skjermen.

Ørjan...

7662905[/snapback]

Kan hende han rebootet før meldinga kom opp, eller at han klarte å trykke på den mens skjermen var svart

Lenke til kommentar

Har fikset dette på pcen til en av naboene her. Du _kan_ gå inn i RegEdit og fjerne noen strings. Men jeg råder deg til å ikke gå dit med mindre du har drevet med det før.

Søk etter drivernavn, og ord for GPU settings, Oppløsning.

Vurder alle strings og se hvor de ligger før du evt sletter.

Du kan også lete etter Hertz og se om du finner noe forhåndsregistrert Hz i registret.

NB: Dette kan være avansert og du KAN ødelegge din Installasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...