Jaffe Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 FarCry har en del skumle øyeblikk. Spesielt i banene rundt halvveis i spillet. Mørkt, stemningsfulle lyseffekter, lydene, musikken, og ikke minst -- de uforutsigbare og instinktive mutantbeistene. Hjelp. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ravenholm ja... "We dont go to Ravenhold anymore..." og "Believe me, that door is sealed for a reason." Doom 3 Delta Lab 1 er også helt jævlig :S Noen som har sett Mesh-filmene? http://video.google.com/videoplay?docid=51...=mesh+does+doom Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Den skumleste banen jeg noensinne har spilt må vel være "Mission 9 - Robbing the Cradle" i Thief 3: The Deadly Shadows. Finfin bakgrunnshistorie, klaustrofobiske og mørklagte korridorer kombinert med veldig bra lyssetting, et superbt lydbilde og en rekke bisarre lyder, gjør dette til en bane man virkelig føler på kroppen. Noe annet som også bidrar er at asylumet nesten er komplett fritt for levende skapninger. Nesten anyways ... It used to be an insane asylum, and before that, it was an orphanage. One night a fire started, no one knows how, and after that they left the place abandoned. If there's a way to cram more misery into one building's history, I can't think of it. 7678433[/snapback] Enig, det blir noe annet når man ikke har noen bra våpen, noe Theif duden ikke har. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kunne ramset opp mange,men skaffet meg Condemd til xbox 360.Der var det spesiellt en bane med et nedbrent bibliotek.Hørte lyder og synes man så noe åle seg bortover,man snek seg avgårde og var ganske nervøs.Rundet flere hyllereoler uten at noe skjedde og begynte å slappe av etter 10min sniking,da raste plutselig gulvet under meg sammen mens kontrollen ristet som f...,falt nedi et stummende mørkt rom.Må si at jeg sjelden har fått meg en større støkk.Skumle spill gjør seg best om natten og med litt høy lyd . Lenke til kommentar
Augemo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 System Shock 2 - Cargo Bays på Engineering Deck: Hadde visse problemer med å spille igjennom dette "brettet". Her er man tilsynelatende helt alene, men hører lyder fra dører som lukkes/åpnes i det fjerne. Rop fra mutanter høres også. Hele tiden er man sårbar. Finnes ingen "sikre soner". Skikkelig psykisk terror m.a.o! Det hele er pakket inn med et ubeskrivelig stemningsskapende, guffent lydspor. Må oppleves! Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 har dessverre ikke spilt så mange skumle spill men husker da jeg spilte det første Diablo spillet hvor jeg aldri våget fortsette etter at jeg hadde drept the butcher, hadde nok litt å gjøre med at jeg ikke var 10 år engang men Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 hehe...har ikke akkurat spilt noe skummle baner i det siste jeg heller. men noe som var utrolig nerve pirende var når jeg spilte gothic 2 å måtte overleve til en borg...hadde 40 orcer springenes rett bak meg:P Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Resident Evil er vel det spillet jeg har skvettet mest av. Husker ikke helt hvilket av de, men var hvertfall et eller annet kryp som plutselig slengte en arm eller en tentakkel eller noe mot deg... Fy faen... Men, Silent hill er det skumleste jeg har spilt. Silent hill 1. Skvetter kanskje ikke så mye, men blir bare mer og mer redd hele tida... Toppet seg når jeg var på sykehuset (psychodelen av sykehuset) og går inn på dassen i 1 etasje, MASSE blod og drit, og et par lik og sånn, hører så en liten unge som jamrer, for å så finne ut at det ikke er noen unge der! Så går jeg ut av dassen, og finner ut av at jeg plutselig er i andre etasje... MAN! Var så jævli redd... Røyka sikkert 15 røy på en time da.... Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 hadde blitt mer freaka om det faktisk var en unge der Lenke til kommentar
mESA Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Da du skal ta the bucher elns på diablo. For ikke lenge siden testet jeg diablo igjen, tenkte jaggu meg ikke over hvor jeg var og kvapp som et helvete når han skrek og stårmet mot meg:| Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Fra Vampire the Masquerade: Bloodlines The Ghost Haunts at Midnight - det oppdraget var faktisk skummelt den første gangen jeg spilte gjennom det. Jeg husker meget godt den første gangen jeg hørte en lyd bak meg,jeg snudde og så et spøkelse stå der med en øks i hånda. Dæven døtte jeg skvatt noe inni h*lvete. Det var et veldig bra spill, men aldeles neddynget av bugger dessverre. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Den skumleste banen jeg noensinne har spilt må vel være "Mission 9 - Robbing the Cradle" i Thief 3: The Deadly Shadows. 7678433[/snapback] Sånn ca enig med du. I tillegg så må man nevne katakombene i Realms of the Haunting, bossen "The Butcher" i Diablo og ikke minst Hydroponics Deck i System Shock II. Satan så skummelt. 7746922[/snapback] The butcher Husker jeg og en venn fikk panikk hver gang vi starta nytt spill i diablo og halvdøde mannen lå utafor inngangen. Butcher er så skummel! Skremte livet av to små guttunger, og vi måtte jo prøve få øksa hans da. Endret 8. februar 2007 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Masselin Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) F.E.A.R. var temmelig skummlet... Kom ikke så langt, men virka temmelig bra. Syntes avp1 var skumlere i mp en avp2 i single hehe aliensa ble for trege i avp2 Husker når jeg var yngre ble jeg dritredd når noe freaky monster klatra forbi vinduet i Resident evil 2. half life 2 var direkte kjedelig ble for mye av de støgge latterlige monstra. silent hill serien har mange mange bra skremmende scener, men er ikke et generelt bra spill. for og gjøre ting litt mer skummelt stiller jeg altid også på lyset så det blir litt mer skygge over alt det er konge hehe Neste blir vel og teste S.T.A.L.K.E.R. håper det lever opp til forventningen og virkelig leverer insteden for og sminke opp en trailer til mer en det er... Endret 9. februar 2007 av Masselin Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 ja shalbridge cradle var et føkkings skummelt nedbrent galehus..... på thief3. tror det var skumlest. satt å dirket opp en dør åsså hører jeg en lyd bak meg. når jeg snur meg ser jeg en svidd syk skummel jævel av en zombie som stod a brølte med munnkurv på ansiktet før han angrep i et vanvittig tempo...... damn, jævlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå