Tbau5 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 For en fantastisk urteit tråd. Greit, du ble slått ned. Skal vi synes synd på degt ? Skal vi hjelpe deg ? Skal vi si at sånnt skjer ? Eller skal du bare legge ut om at du ble slått ned. Fatter ikke helt poenget her Jeg har mest lyst til å le. Ikke fordi du ble slått ned. Men fordi du er teit nok til å lage en egen tråd om det. "WOHO, JEG LAGDE MAT, MEN SÅ BRENTE JEG MEG" La oss lage en tråd for det. 7667426[/snapback] Ja.. Sammenlign blind vold med å brenne seg du Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 For en fantastisk urteit tråd. Greit, du ble slått ned. Skal vi synes synd på degt ? Skal vi hjelpe deg ? Skal vi si at sånnt skjer ? Eller skal du bare legge ut om at du ble slått ned. Fatter ikke helt poenget her Jeg har mest lyst til å le. Ikke fordi du ble slått ned. Men fordi du er teit nok til å lage en egen tråd om det. "WOHO, JEG LAGDE MAT, MEN SÅ BRENTE JEG MEG" La oss lage en tråd for det. 7667426[/snapback] neppe jeg er så lei av de jævla kommentarene dine.. liker du ikke tråden nei vel.. se om jeg bryr meg.. ville bare finne ut hva andre syntes om blind vold.. faen ass.. sånne som deg ødelegger dette forumet.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Ja.. Sammenlign blind vold med å brenne seg du 7667442[/snapback] Jeg sammenligna ikke om du leser litt. Jeg bare mener at jeg lager ikke en tråd uten mål og mening fordi om jeg brant meg. Han lurer jo egentlig ikke på noe. Han bare forteller at han har blitt slått ned. Hadde han lurt på litt lovverk og hva han kan eller kanskje bør gjøre, så hadde jeg faktisk skjønt greia. Crimar: Haha! Vi har hatt mange slike tråder. DU bare spør ikke om noe spesifikt. Endret 7. januar 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 jaja.. men si heller det da.. en spydige kommentarer... viss du klarer Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 jaja.. men si heller det da.. en spydige kommentarer... viss du klarer 7667502[/snapback] Skjønner godt hvorfor du ble slått ned om du er så aggresiv, på et forum. *Cyberkick pådu* Joa, finnes vel folk som banker for å banke med. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 men hater folk som kommer med spydige kommentarer uten grunn.. og jeg ble utsatt for blind vold.. kan man noe for det?? nei egentlig ikke.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 men hater folk som kommer med spydige kommentarer uten grunn.. og jeg ble utsatt for blind vold.. kan man noe for det?? nei egentlig ikke.. 7667522[/snapback] Nei, men så var jeg heller ikke så veldig spydig mot deg vettu. Du er bare litt sinna fordi du ble slått ned, åsså fant du ut at HAN DER DISSER MEG. Så tenker du, DISSEPÅDU. Men sannheten er at jeg bare ikke skjønte hvor du ville med tråden. Du spør jo tross alt om, tja. Ingenting. Så du kunne spurt om noe, å unngåt 50 kommentarer med "Blind vold er teit, omg ass" Å heller fått noen fornuftige svar. Skjønner du hva jeg mener nå ? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Enig med Neppe! Jeg så denne posten før i dag, men gadd ikke lese hele fordi jeg synes slike tråder er patetiske... Du ble slått ned Greit, men hva hjelper det å lage en tråd om det? Hva forventer du (trådstarter)? At folk skal si: stakkars deg osv? Vet ikke hva du prøver? enten bare fordi du synes synd på deg selv eller prøver å virke tøff slik som trevakt sa... jeg vet ikke Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 gereit.. tar kritikk.. redigerte første post.. Hva er din mening om blind vold..? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 gereit.. tar kritikk.. redigerte første post.. Hva er din mening om blind vold..? 7667591[/snapback] Som da igjen får meg til å komme med mer kritikk å ber deg bruke søkefunksjon, siden dette har blitt diskutert tusen ganger. Teit å ikke komme noen vei med noe. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 ok.. dette blir bare tull.. stend tråden da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) gereit.. tar kritikk.. redigerte første post.. Hva er din mening om blind vold..? 7667591[/snapback] Som da igjen får meg til å komme med mer kritikk å ber deg bruke søkefunksjon, siden dette har blitt diskutert tusen ganger. Teit å ikke komme noen vei med noe. 7667621[/snapback] det som diskuteres her er Blind Vold. og det trådstarter gjør er å vise frustrasjon mot blind vold. om du ikke vil diskutere dette så kan du finne en annen tråd i stedet for å komme med poengløse kommentarer. skal han bruke søkefunsjonen for å finne din mening om blind vold? hvem tror du at du er ? messiah som skriver med gullskrift? skjerpings PS: trådstarter, be om at en mod forflytter tråden til politikk, religion of samfunn og endre emnetittel til noe mer generelt om blind vold. endre også førstepost med noen spørsmål angående dette. f.eks. hva kan vi gjøre for å forebygge blind vold. så slipper du at "visse" OT brukere spammer ned tråden. og et tips : om du vil ha en skikkelig diskusjon, istedet for bare tull, aldri post i OT-baren. Endret 7. januar 2007 av KRAFortune Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Neppe er en idiot, sånn er det bare. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 de fleste er nok ikke dumme nok til å gjøre det. Nei, men f.eks loeve snakker som om de sloss hver dag Jeg er tilfeldigvis fra en av norges mest belastede bydeler, og fester hver helg, så jeg tør påstå at jeg har vært ute i uværet før. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 ok.. dette blir bare tull.. stend tråden da.. 7667628[/snapback] Og det gjøres og advarsler blir også tildelt til heldige personer som ikke skjønner at man skal oppføre seg her på forumet dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg