Dotten Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hold dere til topic, en håndfull innlegg er slettet. Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert. Videre off topic blir slettet uten advarsel. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg bor midt i Oslo sentrum. Det er helt texas her på lørdager i denne tiden.. Folk som flyr drita ute rundt i gaten her med kebabsjappe-eiere hakk i hæla.. En gang så jeg to eiere som løp rundt med en stokk hver. De var tydeligvis på jakt etter en som ikke hadde betalt for seg eller noe slikt. Hyling og skriking. Det har vært merkelig stille i natt.. rart. 7662731[/snapback] Explains it all. Fra spøk til skarpskytts: Blind vold er ikke fine ting. Var en klasse har som fikk en 60 kilos stein kastet gjennom vinduet uten forvarsel, mange som fikk kutt av glasskårene. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Høres ut som om du har en skikkelig dyptgående kompetanse hva slossing gjelder, Dark_nemesis. 7665940[/snapback] Sånn går det når man ser for mye Karate Kid (KK suger). Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Vel, det er ofte slik at personen som får det første slaget har overtaket gjennom hele kampen. Du kommer i ubalanse, har smerter, kan ha blod i ansiktet/øynene som distraherer deg og angriperen har ingen av delene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Vel, det er ofte slik at personen som får det første slaget har overtaket gjennom hele kampen. Du kommer i ubalanse, har smerter, kan ha blod i ansiktet/øynene som distraherer deg og angriperen har ingen av delene. 7666134[/snapback] nja, det kommet litt an på. hvor robust du er, og hvor sterk slaget var etc. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Joa, men antatt at det er to jevne motstandere. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Egentlig ikke, med tanke på at adrenalinet raskt tar overhånd i en slåsskamp. Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Huff, må være kjipt. Sjokkerende hvordan blind vold øker. Søskenbarnet mitt ble utsatt for blind vold i November. Han satt på en kant da to personer knuste en flaske i tinningen hans og sparket løs på ham, mens folk bare så på. Da han kom på sykehuset, var han bevisstløs, og måtte akutt hjerneopereres. Det var usikkert om han ville overleve, og det var stor risiko for at han ville få permanente hjerneskader. Blant annet ble han påført store skader i nesen, tinningen, nakken, hodet og hjernen. Det som også overrasker meg, er hvor lite politiet "bryr seg". Blant annet var det folk som så på som tok bilder, men disse er ikke gode nok for å identifisere eventuelle gjerningspersoner... Endret 7. januar 2007 av JensViking Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Vel, det er ofte slik at personen som får det første slaget har overtaket gjennom hele kampen. Du kommer i ubalanse, har smerter, kan ha blod i ansiktet/øynene som distraherer deg og angriperen har ingen av delene. 7666134[/snapback] du har sloss mye du? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Vel, det er ofte slik at personen som får det første slaget har overtaket gjennom hele kampen. Du kommer i ubalanse, har smerter, kan ha blod i ansiktet/øynene som distraherer deg og angriperen har ingen av delene. 7666134[/snapback] du har sloss mye du? 7666454[/snapback] Det er ting man lerer når man blir født. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Det har ihvertfall ahn har gjort: Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Det har ihvertfall ahn har gjort: 7666526[/snapback] men ikke du? Endret 7. januar 2007 av haakie Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg har ikke lært dette når jeg ble føtt: "Vel, det er ofte slik at personen som får det første slaget har overtaket gjennom hele kampen. Du kommer i ubalanse, har smerter, kan ha blod i ansiktet/øynene som distraherer deg og angriperen har ingen av delene." Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 jeg synes det hørtes veldig dumt ut. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Jeg har ikke lært dette når jeg ble føtt: "Vel, det er ofte slik at personen som får det første slaget har overtaket gjennom hele kampen. Du kommer i ubalanse, har smerter, kan ha blod i ansiktet/øynene som distraherer deg og angriperen har ingen av delene." 7666572[/snapback] Å herreguud. Du burde vite at det er faktisk den som slår først har kontroll, kansje ikke når du ble født, men håper du forstår at den som har blod i annsiktet og er skadet ikke har like mye kontroll som den andre. Håper virkelig at du forstår poenget mitt nå. Endret 7. januar 2007 av haakie Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Nei. Har du sloss før? Det som agjør hvem som vinner er hvem som er mest hissig og har mest adrenalin. Jeg har ikke sloss til blods før, men jeg tror ikke dere har heller. Mange snakker her som om de sloss hver dag, men de fleste her hadde nok ikke turt å slå tilbake, eller komme inn i en slosskamp om de fikk sjansen. Mange later som det fordi de synes det er kult. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 De som kommer i slosskamp er de som er sterke og selvsikre, og de som har sloss før og vunnet, eller ikke blitt slåt HELt ned. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Nei. Har du sloss før? Det som agjør hvem som vinner er hvem som er mest hissig og har mest adrenalin. Jeg har ikke sloss til blods før, men jeg tror ikke dere har heller. Mange snakker her som om de sloss hver dag, men de fleste her hadde nok ikke turt å slå tilbake, eller komme inn i en slosskamp om de fikk sjansen. Mange later som det fordi de synes det er kult. 7666630[/snapback] Ok, la oss si det slik,, du har en fyr på ca din størrelse (1.50, 35kg?). Han slår deg 2 kjappe slik at du brekker kjeva og nesen. Hadde du blitt sint og slått på ham så hadde han slått deg tilbake og skaden kunne blitt værre. Dette er vanlig tankegang som du og burde forstått. Endret 7. januar 2007 av haakie Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Mange snakker her som om de sloss hver dag, men de fleste her hadde nok ikke turt å slå tilbake, eller komme inn i en slosskamp om de fikk sjansen. 7666630[/snapback] De fleste er nok ikke dumme nok til å gjøre det. De som kommer i slosskamp er de som er sterke og selvsikre, og de som har sloss før og vunnet, eller ikke blitt slåt HELt ned. 7666642[/snapback] Ja, man må være sterk og selvsikker for å dælje ned en forsvarsløs person med et balltre. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 De som kommer i slosskamp er de som er sterke og selvsikre, og de som har sloss før og vunnet, eller ikke blitt slåt HELt ned. 7666642[/snapback] Da bør du komme deg ut av kontorstolen. Jeg har blitt slått ned flere ganger, men slår forsatt hvis jeg føler det passer inn til situvasjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg