Gå til innhold

jej.. netopp blitt slått ned..

Beyma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
grr, og det mora sa om at gjerningmannen er på byen å fester gjør meg skikkelig irritert. kan noen gå å brenne han.

7664830[/snapback]

Du holder med idioten som banker opp tilfeldige personer, så lurt.

7664851[/snapback]

tror du har misfortstått litt.

Lenke til kommentar
grr, og det mora sa om at gjerningmannen er på byen å fester gjør meg skikkelig irritert. kan noen gå å brenne han.

7664830[/snapback]

RED: *SLETTET*

7664851[/snapback]

Nei? Han mener at han er irritert over at personen fortsatt er på frifot! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Når jeg var 8 år gammel ble jeg sparka bevisstløs av en gjeng på gutter i 15 års alderen med slalomstøvler! Og jeg bare satt og lekte i snøen......

Fantastisk morsomt.... NOT!

7664894[/snapback]

herregud. hva er det med folk.....

Lenke til kommentar
Håper ikke folk får et dårlig bilde av innvandrere. Jeg er en selv, og det er ikke alltid greit å få ryktet sitt ødelagt..

Crimar: Sikker på at du ikke ble slått ned fordi han ville imponere jentene? :)

7664444[/snapback]

De jentene begynte å hylgrine.. hehe.. de var mer imponert av meg når jeg lo av at han hadde slått meg og jeg blødde som faen og lo.. hehe.. han slo ikke så hardt, men jeg hadde ikke peiling på at han skulle slå.. ja, jeg hater ikke alle utlendinger, men det er så mange som bare gjør faenskap og lager en myte om utlendinger.. desverre da for deg og andre som faktisk er ganske ålreite folk..

Lenke til kommentar
Oh herregud... du og jentene dine ler når du nettopp har blitt slått ned....

Det er noe som ikke stemmer

7665710[/snapback]

ja var en smule full og det var første gang jeg har blitt slått ned så jeg reagerte med å le... visste ikke annet...

Lenke til kommentar
Bare klint rett ned på en fest.. gjorde ingen ting.. noen jenter jeg var med på ble jo livredde.. hehe..

er ganske klar i toppen , men det svir da..

7662635[/snapback]

de du var med skulle støttet deg og slått tilbake hvis du ikke hadde kunnet gjøre det selv. De utlendingene som slo deg ned forsto sikkert at ingen av dere hadde turt det.

Lenke til kommentar
Bare klint rett ned på en fest.. gjorde ingen ting.. noen jenter jeg var med på ble jo livredde.. hehe..

er ganske klar i toppen , men det svir da..

7662635[/snapback]

de du var med skulle støttet deg og slått tilbake hvis du ikke hadde kunnet gjøre det selv. De utlendingene som slo deg ned forsto sikkert at ingen av dere hadde turt det.

7665764[/snapback]

de dro 5 min før meg.. jeg skulle ta bussen med de jentene..

Lenke til kommentar

ja, ok. vold er bare for ungdommer som vil være tøffe. Det er veldig få tilfeller at de er sinna. Ofte er det for hven, men det har ikke noe med sinne å gjøre. det er bare med æren til folk.

Lenke til kommentar
ja, ok. vold er bare for ungdommer som vil være tøffe. Det er veldig få tilfeller at de er sinna. Ofte er det for hven, men det har ikke noe med sinne å gjøre. det er bare med æren til folk.

7665885[/snapback]

bare bullshit spør d meg.. hva faen får han i ære eller respekt av.. noen dopa kompiser som ender på plata om noen år..?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...