Beyma Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Jeg ble på lørdags kveld slått ned. gjorde ingen ting. helt uprovosert blind vold.. Dette er min tråd om blind vold.. Noe som jeg hater.. Hva er din mening om blind vold..?? Endret 7. januar 2007 av crimar Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Dette var triste greier. Daniel Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Bare klint rett ned på en fest.. gjorde ingen ting.. noen jenter jeg var med på ble jo livredde.. hehe.. er ganske klar i toppen , men det svir da.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Så du gjorde absolutt ingenting for å provosere de? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 nope.. jeg gikk forbi med noen jenter.. bom en rett på nesa.. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Uprovosert vold er alltid like gøy. Ble klint til 18-20 ganger av to japser og ei jente en gang når jeg var 14-15 år gammel, de bare dro meg vekk fra kameratene mine og begynte å slå. Fikk vite senere at de hadde putta i seg diverse ting. Når sånt skjer frister det å legge personen i bakken og holde han der til han roer seg ned. Men jeg er ihvertfall ikke en voldelig person. Vold løser absolutt nada! IKke noe er brukket hos deg crimar? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Herregud. Jeg har aldri skjønt hva som er så gøy med å slå ned folk sånn uten videre. Er det rart det er krig i verden? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Noen rusmidler forsterker sansene dine til det ugjenkjennelige og gjør deg voldelig, så det handler ikke alltid om et initiativ fra voldsutøverens side. Selv om det selvfølgelig er mange som utøver blind vold. Amfetamin, blant annet, kan ha en virkning som gjør at om noen tar ut hånda for å gi deg et håndtrykk tolker du det aggressivt og som et forsøk på et slag, og følgelig slår først. Leit å høre at du ble slått ned, men det finnes alltid en løsning på sånt om du virkelig vil. Får bare håpe at du har holdt deg okei fysisk sett. Har fått et par kavringer for mye i nesa selv, så er bare ett og ett nesebor som er aktivt av gangen. Endret 7. januar 2007 av Loeve Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Blind vold er aldri gøy Link Lenke til kommentar
kalli Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Herregud... Nei ikke rart det er krig i verden! Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg tror ikke noe er brukket.. mulig nesa gikk til dundass.. det ser ikke br aut nå.. stikker til legevakta i morra.. eller etterpå.. må snakke med mamma nå snart.. hu er livredd.. kommer aldri til å få gå ut i igjen.. merkelig var det ikek vondt å bli slått.. det er først nå det dunker i hodet.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Du merker det om nesa er knekt, for å si det slik. Det beste er egentlig bare å hente seg en pose med frosne grønnsaker/is, holde den over hevelsene og hive i seg et par paracet/x forte. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Noen rusmidler forsterker sansene dine til det ugjenkjennelige og gjør deg voldelig, så det handler ikke alltid om et initiativ fra voldsutøverens side. Selv om det selvfølgelig er mange som utøver blind vold. Amfetamin, blant annet, kan ha en virkning som gjør at om noen tar ut hånda for å gi deg et håndtrykk tolker du det aggressivt og som et forsøk på et slag, og følgelig slår først. Leit å høre at du ble slått ned, men det finnes alltid en løsning på sånt om du virkelig vil. Får bare håpe at du har holdt deg okei fysisk sett. Har fått et par kavringer for mye i nesa selv, så er bare ett og ett nesebor som er aktivt av gangen. 7662656[/snapback] Skjønner tankegangen din Loeve, men alikevel syntes jeg ikke det er en unnskyldning sånt sett. Vet du ikke mener det som en unnskyldning heller, prøver bare å state a point Tror faktisk det var amfetamin de hadde putta i seg også. Men i mitt tilfelle var kom jenta bort til meg, hadde ikke sett henne i det hele tatt før, og dro meg vekk fra kompisene mine på utestedet, og begynte å denge løs på meg. Etter et par slag kommer det to japser opp på hver side av henne og fortsetter å slå. Jeg stod der og tok imot og skjønte heller lite hvorfor de gjorde dette. Hadde ikke sett de før i mitt liv Gjør alt jeg kan for å unngå voldelige episoder, men noen ganger holder ikke det desverre. Vet du hvem fyren er crimar? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 nei, aner ikke hvem det var.. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Du merker det om nesa er knekt, for å si det slik. Det beste er egentlig bare å hente seg en pose med frosne grønnsaker/is, holde den over hevelsene og hive i seg et par paracet/x forte. 7662667[/snapback] det svir i nesa og når jeg tar på den gjør det ganske vondt og den er hoven på den ene siden.. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Tragisk. Jeg ble også banka opp av noen utlendinger for noen år tilbake, for jeg ikke ville låne bort mobilen min til dem. Kjente dem ikke engang Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Stikk en finger oppi hvert nesebor, plasser de på hver sin side av neseveggen og prøv å bevege neseveggen sakte til hver side. Er det en skarp, stikkende smerte er det godt mulig at den er knekt. Du kan også tilte hodet bakover og se oppi for å se om noe er skjevt. Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) jaja, shit happens.. Bra du ikke ble skikkelig skadet... I Oslo dette eller? Ett slag kan være nok til å snu opp ned på livet ditt.. Kjiiiipt uansett hvis du har brudd i nesa.. Endret 7. januar 2007 av Vasily Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Stikk en finger oppi hvert nesebor, plasser de på hver sin side av neseveggen og prøv å bevege neseveggen sakte til hver side. Er det en skarp, stikkende smerte er det godt mulig at den er knekt. Du kan også tilte hodet bakover og se oppi for å se om noe er skjevt. 7662682[/snapback] det gjør ikke vondt.. bare hoven tror jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg