Gjest gutt16 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hei, har et lite problem. De fleste av de jeg kjenner har stive brystvorter men det har ikke jeg. Det er bare sånne mjuke greier. Noen som vet hvordan jeg kan få fikset det? Hilsen gutt16 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 ikke akkurat unormalt det da.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ikke når det er kaldt heller? Jeg har også sånn, du kan jo slikke deg på fingeren og gni deg på brystvortene før du går noe sted uten t skjorte Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Er det normalt å ha stive brystvorter? Lenke til kommentar
araziel Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg har kun stive brystvorter hvis det er jævli kaldt iallefall Tror det er unødvendig å tenke på å fikse noe som helst. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Tror du er helt normal, ikke tenkt på det. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg har ikke stive brystvorter og det er normalt. Desuten hvem vil ha stive brystvorter? Er forferdelig stygt når du ser det stikker nippels ut av tskjorten. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Noen har alltid stive, noen har aldri. Det er ikke noe du trenger å gjøre noe med Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 jeg har det ofte, men bryr meg skjelden om det gitt.. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 hehe, for å si det sånn; Det er innmari ålreit å ikke ha stive brystvorter! Selv blir jeg innmari fort varm, så jeg jobber som regel i t-skjorte (elektriker).. Derimot kroppen min synes kanskje det er en smule kaldt, så 90% av tida, har jeg stive brystvorter Er som regel ikke synlig, med mindre jeg går i t-skjorter med nokså tynt stoff Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Litt av en problemstilling. Det er mye rart man skal lese om, gitt... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Stive brystvorter er pent på damer. Om en gutt går å tenker på det bør han vurdere sin egen legning. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Stive brystvorter er pent på damer. Om en gutt går å tenker på det bør han vurdere sin egen legning. 7687503[/snapback] Hvorfor det egentlig? Blir det det neste? At alle gutter med stive brystvorter er homo? Flott... Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Var vel ikke sånn han mente det, men at alle som går å legger merke til det er homo? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Var vel ikke sånn han mente det, men at alle som går å legger merke til det er homo? 7687527[/snapback] Og hva er det som er bedre med det da? Eg mener at begge måtene å mene det på er fordomsfulle. Men uansett så synes eg det var en rar problemstilling. Men eg tror hverken trådstarter eller noen av de som har kommentert det til han(om noen har gjort det) er homo, bifil eller hetro. Personlig har eg alltid sett(ikke stirret på(kommentert for å slippe å bli stemplet som homo)) på stive brystvorter som at enten fryser vedkommende eller så er personen oppgira(både seksuelt og ikke-seksuelt). Mao, dersom man står tett i tett med partneren sin og vedkommende får stive brystvorter så er det enten bare å kjøre på(sex) eller be vedkommende om å ta på seg sokker. Og så til trådstarter vil eg bare si eg tviler på at dette får noen betydning sånn fysisk sett. Stive brystvorter kommer av en grunn, men at du har det betyr ikke nødvendigvis noe. At det er lett å se stive brystvorter igjennom tskjorter er såklart en ting, men da tror eg du bør ta deg selv mindre alvorlig og heller bare la det stå til, eller kle på deg. Endret 10. januar 2007 av nomore Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvorfor det egentlig? Blir det det neste? At alle gutter med stive brystvorter er homo? Flott... 7687517[/snapback] Nei, ikke de med. De som er flaue fordi de ikke har. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvorfor det egentlig? Blir det det neste? At alle gutter med stive brystvorter er homo? Flott... 7687517[/snapback] Nei, ikke de med. De som er flaue fordi de ikke har. 7687651[/snapback] Flotte greier Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det er rart hva en kan fikse med et par isbiter og en strikk (stor en)... Men er det noe å stå etter at de er stive da..? Skulle ikke sagt noe hvis det var en jente det gjaldt, men (et tegn hos kvinner på opphisselse er stive brystvorter). Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (et tegn hos kvinner på opphisselse er stive brystvorter). 7687728[/snapback] Noen kvinner. Ikke alle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Det er rart hva en kan fikse med et par isbiter og en strikk (stor en)... Men er det noe å stå etter at de er stive da..? Skulle ikke sagt noe hvis det var en jente det gjaldt, men (et tegn hos kvinner på opphisselse er stive brystvorter). 7687728[/snapback] Til TS: hvis du har brystvorter som går "innover" kan dette fikses. Men hvis det er bare det at de ikke står, så ville jeg bekymret meg fint lite. Endret 19. september 2010 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå