SnowBrigade Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har akkurat oppdatert XBMC på xboxen min, hadde en ganske gammal versjon. Alt fungerer fint, bortsett fra at eg ikkje finne videoane mine under My Videos, eg må inn under My Files for å finne videoane og spele dei av. Under My Videos ligger alle nettverkstasjonane og ei mappe som heiter Videos. Denne mappa er tom. Så spørsmålet mitt er, korfor i alle dage vise ikkje videoane mine? Bilder og musikk fungerer fint, men altså ikkje video. Nokken som har peiling? Setter pris på svar Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Er konfigurasjons fila stilt inn på rett mappe? Skal være en mappe hvor du bestemmer hvilke mapper My video's skal finne filene sine i... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har du en mappe som heter Video? Endre den fra "Video" til "Videos". Enklere enn å redigere txt filer. Lenke til kommentar
SnowBrigade Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Er konfigurasjons fila stilt inn på rett mappe? Skal være en mappe hvor du bestemmer hvilke mapper My video's skal finne filene sine i... 7662548[/snapback] Høres ut som det kan vere problemet ja. Ka fil er det snakk om, og kordan endra eg den? Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 xbmc endret for en stund siden metoden for å legge til kilder, hvis versjonen du hadde var veldig gammel funker ikke stiene fra xml-fila du brukte. Klikk den hvite knappen på "Videos" og velg edit source/rediger kilde. Her mapper du opp stiene til videokatalogene dine. Om mappa di heter video, videos, eller whatever har ingen ting å si anbefaler ellers onlinemanualen deres, alt dette står tydelig der Lenke til kommentar
SnowBrigade Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 xbmc endret for en stund siden metoden for å legge til kilder, hvis versjonen du hadde var veldig gammel funker ikke stiene fra xml-fila du brukte. Klikk den hvite knappen på "Videos" og velg edit source/rediger kilde. Her mapper du opp stiene til videokatalogene dine. Om mappa di heter video, videos, eller whatever har ingen ting å si anbefaler ellers onlinemanualen deres, alt dette står tydelig der 7663729[/snapback] funka som bare juling=) takk så mycket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå