Asaf_p Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg vet at Xbox 360 bruker 6-7 Gb av hardisken på 20Gb til systemfiler osv. Men er det noen forskjell da, på den Xboxen som selges med, og den som selges uten harddisk. Hvis Xboxen trenger 6Gb, hvorfor trenger min Xbox uten harddisk ingen ting da? Min er vel like sterk og rask som den som selges med harddisk, selv om min ikke har 6 Gb til å regjere over. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 De 6GB-ene brukes i hovedsak til profiler for eldre Xbox-spill, så du kan nok ikke spille gamle spill. Eventuelt kan du lagre profilen på en minnebrikke, jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 det ligger noe små snacks der fra fabrikken, som kan kan slettes, den gammle Xbox emulatoren tar litt plass. core er like sterk og rask som den med HD Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Brukes vel til å lagre de komprimerte versjonene av tingene du sletter? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Brukes vel til å lagre de komprimerte versjonene av tingene du sletter? 7664246[/snapback] jaha? Og hva er logikken i det? Mener å ha lest at det resterende av plassen er satt av til oppdateringer for å kunne kjøre xbox (1) spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå