togr Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg har et problem med photoshop cs2. Jeg får ikke åpnet bridge. Når jeg prøver og åpne så kommer denne feilmld: programmet kan ikke starte fordi libagli18n28.dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å installere programmet på nytt. Jeg har prøvd å installere på nytt, men samme feil kommer igjen. Noen her som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
togr Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Har kommet meg litt lenger. Nå får jeg åpnet bridge, men nå kommer feilmld: Adobe bridge cannot be used at this time because of licensing restrictions. You must have installed and lunched at lest one other adobe application. hva gjør jeg nå? Noen her som har hatt samme prob eller vet svaret? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Det er alltid lurt å søke litt på supportsidene til Adobe. Då kan ein finne slikt som dette: http://www.adobe.com/support/techdocs/331871.html Lenke til kommentar
togr Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Har prøvd litt nå og får det fortsatt ikke til. Prøvde det ene som sto på adobe siden, Solution 3: Remove and reinstall Adobe Bridge. 1. Remove Adobe Bridge 1.0 using Add/Remove Programs. 2. Download and install the latest version of Adobe Bridge from the Adobe download page at Gikk inn på Add/Remove Programs for å fjærne Adobe Bridge 1.0, men der var det ikke. prøvde videre å laste ned Adobe Bridge 1.0.3 update. åpnet dette og da kom plutslig Adobe Bridge 1.0 i add/remove, som jeg skulle fjærne. jeg skjønner ikkeen dritt jeg. Noen som kan forklare litt enklere hva en skal gjøre da jeg ikker så inn i det her Lenke til kommentar
togr Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Har prøvd litt nå og får det fortsatt ikke til. Prøvde det ene som sto på adobe siden, Solution 3: Remove and reinstall Adobe Bridge. 1. Remove Adobe Bridge 1.0 using Add/Remove Programs. 2. Download and install the latest version of Adobe Bridge from the Adobe download page at Gikk inn på Add/Remove Programs for å fjærne Adobe Bridge 1.0, men der var det ikke. prøvde videre å laste ned Adobe Bridge 1.0.3 update. åpnet dette og da kom plutslig Adobe Bridge 1.0 i add/remove, som jeg skulle fjærne. jeg skjønner ikkeen dritt jeg. Noen som kan forklare litt enklere hva en skal gjøre da jeg ikker så inn i det her 7665485[/snapback] BUMP Noen som vet noe mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå