Lakus Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Kommer det noe nytt Star Wars Old Republic til 360? Dette er en av de spillene jeg liker best, og hadde vært hærlig om det hadde kommet til min konsoll? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Såvidt jeg vet er det ingen planer for øyeblikket med å utvikle enda ett KOTOR, skulle gjerne likt å se ett dog. Selv om 2ern virket litt halvferdig var det fortsatt ett veldig bra spill. Er ikke de opptatt med endel andre prosjekter framover uansett? =/ Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har ihvertfall hørt om noe snakk om ett nytt Star Wars spill til 360 hvis jeg ikke husker helt feil men vet ikke helt når det kommer ut... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 KOTOR 3 kommer etterhvert. Sto en snutt i PC Gamer UK. "Lucasarts are working on new Star Wars projects, including Knights of the old Republic (yay!) and Star Wars:Battlefront 3 (boo!)" Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Får håpe de gidder å utvikle en ny motor denne gangen da. ^^ Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Det er jo en trås like under denne her, hvor det står at et nytt er bekreftet Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Det er jo en trås like under denne her, hvor det står at et nytt er bekreftet Ja, så det nå, jeg feilpostet i "generellt om spill" eller hva den seksjonen heter så jeg så det ikke. Men kult at det kommer nytt spill, men er det til 360? Me wants 360! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ja, kjøp 360. Kjøpte KOTOR 2 til Xbox i dag! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Ja, kjøp 360. Kjøpte KOTOR 2 til Xbox i dag! Har hatt 360 en god stund nå, men lurte på om det kom et nytt spil til 360'en.. Kan man spille Xbox Versjonen av KOTOR 2 på 360? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ja. Rundet det selv på 360! Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ja, kjøp 360. Kjøpte KOTOR 2 til Xbox i dag! 7667951[/snapback] Er selv på jakt etter dette. Har trålet rundt i endel butikker, men ikke funnet det. Noen som har tips? Gamle Spiderman har det kanskje (har ikke vært der ennå)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå