Ducky Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Diskuter V6 erfaringer og stil spørsmål her:) Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 mobilen er kjempefin .. design er nok det sterkeste ved den. menyene er ganske uforståelige, men til enkle funksjoner funker den utmerket. Lenke til kommentar
audi200 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har spurt før. Hvordan er det med oppsett av MMS til NETCOM? Lenke til kommentar
audi200 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Sending og motak fungerer bra. MEN når jeg skal åpne MMS`en går telefonen i svart og starter på nytt, Hva skjer? Oppsett? Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Har spurt før. Hvordan er det med oppsett av MMS til NETCOM? 7663160[/snapback] finner ikke oppsett for maxx:\ men du kan prøve med v3i oppsett.. kanskje det fungerer:) Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg syns at etter at jeg slo mobilen min av og på så ble den mye tregere enn før. før var den kjapp som bare det. en annen ting er at kameraet er veldig veldig treg å starte opp.. noen andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
edds Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Sending og motak fungerer bra. MEN når jeg skal åpne MMS`en går telefonen i svart og starter på nytt, Hva skjer? Oppsett? 7663171[/snapback] Det samme skjer med min! Har noen funnet ut av dette? Lenke til kommentar
scriptern Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg vurderer sterkt å skaffe meg Razr V6 Maxx. Noen som har erfaringer de vil dele? Lenke til kommentar
AK060392 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg har bestilt Razr V6 Maxx. Håper noen finner en løsning til problemet ovenfor^ Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg har hatt den. Meget bra telefon, men kanskje litt stor? ( etter min smak ). Skjermen er MEGET bra. responsen på tastene likeså. Den er også veldig kjapp i menyene. Jeg anbefaler deg denne. Lenke til kommentar
scriptern Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kaller du V6 stor? hehe... da har du ikke hatt P990i... Lenke til kommentar
CIder Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Har også bestillt denne. Håper ikke det blir problemer med mms da jeg også er på Netcom sin dekning. (chess). Edit: Noen som vet hvor lenge denne skal lades første gangen?. Står ikke noe om dette i manualen. Nydelig telefon!!. Endret 10. mars 2007 av CIder Lenke til kommentar
CIder Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg har nå hatt telefonen en knapp ukes tid og kan bare skryte av den. Fantastisk flott skjerm og batteriet er overraskende bra. Problemer med åpning av mms har jeg ikke hatt. Har chess. Menyene er ikke rotete men mere uvant. Har ingen problemer med å anbefale denne telefonen til andre. Noen som vet hvor jeg kan finne gratis themes til denne telefonen?. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Etter en tids bruk nå vil jeg si meg brukbart fornøyd med denne telefonen. Men det er et par ting som irriterer: - Jeg får ikke åpnet videosnutter som jeg mottar. Å sende er ingen problem. Har vært i dialog med chess og de har satt teknisk avdeling på saken. - Når jeg mottar visittkort kommer det bare opp et spørsmålstegn og jeg får ikke lagret visittkortet. Noen andre som ikke har disse problemene? Lenke til kommentar
CIder Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Bare jeg som har denne telefonen her inne? Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 min var inne for rep for 3dje gang.. treg kamara.. bruker 8 sec på å starte opp:S:S har du d probleme? har uansett søkt om å få heve kjøpet:\ Lenke til kommentar
CIder Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Kameraet er ikke det raskeste nei,men 8 sekunder tar det ikke hos meg. Omtrent halvparten tenker jeg. Ellers har den fungert greit... Får du forresten mottatt visittkort som normalt?. Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Kameraet er ikke det raskeste nei,men 8 sekunder tar det ikke hos meg. Omtrent halvparten tenker jeg. Ellers har den fungert greit... Får du forresten mottatt visittkort som normalt?. 8470361[/snapback] det har jeg desverre aldri fått teste.. har tilsammenlagt brukt mobilen i ca 6 dager :\ btw, tromsøværing her;D Endret 25. april 2007 av Ducky Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Lurer på å kjøpe denne telefonen? Trenger en god kalender. Har den det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå