Gå til innhold

Motorola V6 MAXX trådet, spørsmål og erfaringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns at etter at jeg slo mobilen min av og på så ble den mye tregere enn før. før var den kjapp som bare det.

en annen ting er at kameraet er veldig veldig treg å starte opp.. noen andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Har også bestillt denne. Håper ikke det blir problemer med mms da jeg også er på Netcom sin dekning. (chess). :hmm:

Edit: Noen som vet hvor lenge denne skal lades første gangen?. Står ikke noe om dette i manualen. Nydelig telefon!!.

Endret av CIder
Lenke til kommentar

Jeg har nå hatt telefonen en knapp ukes tid og kan bare skryte av den. Fantastisk flott skjerm og batteriet er overraskende bra. Problemer med åpning av mms har jeg ikke hatt. Har chess.

Menyene er ikke rotete men mere uvant. Har ingen problemer med å anbefale denne telefonen til andre.

Noen som vet hvor jeg kan finne gratis themes til denne telefonen?.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Etter en tids bruk nå vil jeg si meg brukbart fornøyd med denne telefonen.

Men det er et par ting som irriterer:

- Jeg får ikke åpnet videosnutter som jeg mottar. Å sende er ingen problem. Har vært i dialog med chess og de har satt teknisk avdeling på saken.

- Når jeg mottar visittkort kommer det bare opp et spørsmålstegn og jeg får ikke lagret visittkortet.

Noen andre som ikke har disse problemene?

Lenke til kommentar
Kameraet er ikke det raskeste nei,men 8 sekunder tar det ikke hos meg. Omtrent halvparten tenker jeg.

Ellers har den fungert greit...

Får du forresten mottatt visittkort som normalt?.

8470361[/snapback]

det har jeg desverre aldri fått teste.. har tilsammenlagt brukt mobilen i ca 6 dager :\

btw, tromsøværing her;D

Endret av Ducky
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...