Gå til innhold

Halvannentimes-filmer - Guide!


Anbefalte innlegg

Alt for ofte sitter jeg med halvannen time ledig før jeg har planer og da er det ofte greit med en film - men hvilke? Hver gang ender det med at jeg sitter i 10-12 minutter før jeg finner en film som passer i tidsrommet jeg har til disposisjon. I denne forbindelse tenkte jeg at vi alle kunne samarbeide om å lage en guide til forskjellige filmer på ca. halvannen time. Kommer dere med filmer å legge til listen, skal jeg strukturere det hele og gjøre det pent. Kan også nevne bidragsytere på bunnen av innlegget om dette ønskes. :)

 

Krav:

  • Filmen må være under 99 min lang inkludert rulletekst.
  • Filmen bør også være severdig da vi ingen har lyst å se på dårlige filmer selv om den tilfredsstiller krav 1.
  • Vil man hjelpe til bruker man denne koden;
    [list][*][URL=IMDb-adresse]Navn på film (Årstall) - Lengde på filmen.[/URL]
    [/list]


  • Samt man legger til i hvilken sjanger du mener denne filmen bør legges.

 

 

Håper folk hjelper til så får vi en fin tråd å boltre oss i. :)

 

Action

Action/Komedie

Action/Thriller

Animasjon

Dokumentar

Drama

Drama/musikk

Drama/Thriller

Eventyr

Krig

Komedie

Romantikk/Komedie

Sci-Fi/Thriller

Skrekk

Thriller

Bidragsytere:

Stor takk til

 

atsjoo

L@sse

Bruckiania

Scarface^

 

Også takk til

 

Nevnarion

Endre

shizz kebab

tjalla

karlsn

master air

kaiern

EDB

Loerand

xkharonx

Endret av Deathie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdatert førsteinnlegget med nevnte filmer. Regler også lagt til. Håper flere fortsatt kommer med filmer vi kan legge til listen slik at den kan bli enda mer komplett.

 

BTW: Si fra hvis dere mener om jeg bør legge til/fjerne sjangre fra listen og om dere synes noen filmer er feilplassert i forhold til sjanger.

Lenke til kommentar

Braindead kommer dessverre ikke med på listen da. Kravet er satt, og for at det ikke skal komme opp i 100 minuttersfilmer så må jeg nesten være litt streng der. Måtte stryke et par fra listen til Scarface også pga. lengden.

 

Edit: Bad Taste står oppført med 91 min på IMDb, med 98 som max i Belgia.

Endret av Deathie
Lenke til kommentar

Vennligst følg kravene. Om jeg må inn på imdb for å legge til små opplysninger om hver film tar det uhorvelig lang tid.

 

@ Atsjoo og Master Air: Vennligst legg til i hvilken sjanger dere vil ha filmene plassert. Hva slags sjanger går egentlig Before Sunset og After Sunset under? Romantiske komedier? Skal jeg også lage en egen sjanger for animasjon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...