ole_kristian_ Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 bare lurte på åm det er fårskjeld mellom A1 å A mc-lappen altså Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ja, og en hel del forskjell også. A1 er lett motorsykkel, altså sykler med største mulig volum 125cc, og størst antall HK 15. A er tung/mellomtung sykkel, med henholdsvis 34 eller flere hester. Lenke til kommentar
ole_kristian_ Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 ja eg vett de da men eg skall bjunne på A1 lappen snart men eg finner ingen prøver på internett om A1.... lurte på åm dår e store fårskjeld på teorien mellom A1 å A Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Tror ikke det er store forskjeller, etter hva jeg har hørt i alle fall (jeg har verken A1 eller A). Trodde heller ikke det var tillatt å skrive på dialekt i forumet... Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Teoriprøven skal være den samme for A og A1,ihvertfall har den vært det inntil nylig. jonmagne: tror bare han er dårlig til å stave, de fleste av ordene er ikke på dialekt. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Prøven er den samme, hvertfall ikke nevneverdig forskjell da man ikke trenger å ta teoriprøven når man oppgraderer til A fra A1. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 jonmagne: tror bare han er dårlig til å stave, de fleste av ordene er ikke på dialekt. 7671505[/snapback] Synes det minner mye om helt fonologisk skriving spør du meg, lydrett skrift med andre ord. Det minner også om en dialekt jeg kjenner... men samme for meg altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå