Erijk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 god kveld, bruker nå en vanlig crt skjerm, og en 22" tv, tvn har så utrolig dårlig kvalitet i forhold til pc-skjermen, er dette vanlig eller er det noen måte å fixe dette på? så jeg ser skrifta tydligere, er bare skrifta som er utydlig, litt flimrete på en måte, takker for alle svar! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Er skjermkortet ditt innstilt for TV? Hvis du har ATIkort har iallefall Catalyst en innstilling for bruk av TV som skjerm... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 har ati ja. Skal sjekke litt Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 finner ikke no instillinger, men det står at den har funnet ut at jeg bruker tv & crt. noen som vet? =) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Det er dessverre bare sånn det er. Composite/S-video gir dårlig bilde. Du får vente med å lese skrifta til du har fått råd til HDTV Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Neh litt feil, når jeg skiftet til uberkabel så fikk jeg "skarpt" dårlig bilde Endret 7. januar 2007 av Cell_v14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå