Gå til innhold

E6600 - Hva er normal temperatur?

Aedion^

Anbefalte innlegg

Da er vel neste steg plansliping av IHS. Noe som jeg har SVÆRT lite lyst til og gjøre :(

Enten det eller så er vår step såpass varm...... Men alle andre her inne ligger på 35-40 Idle og 50 Load så må vi ligge på 50 Idle og 55-56 Load!! Det er jo ikke direkte farlig før den kommer over 80 tror jeg det var?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja... Har ikke så veldig lyst til å planslipe den jeg heller. Kunne jo kanskje prøvd å tatt av IHS slik som en del andre vist nok har gjort - har ikke så altfor stor tro på dette da men.

Etter det jeg har sett, så blir ytelsen på E6600 nedsatt om temperaturen overstiger 60C, noe som ikke er så veldig langt å gå for oss. Jeg har også lyst på 35-40C idle :(

Noen som vet hvordan jeg fikser dette:

http://img511.imageshack.us/img511/5531/untitledzg3.jpg

Endret av RaVager_X
Lenke til kommentar

Da var ihvertfall dette problemet løst :)

Question:

My PC Probe always shows 1.2VHT warning message when I use EN7900GTX or EN8800 series on this MB. Is that normal?

Answer:

Yes, nVidia supports linkboost technology on EN7900GTX and G80 series VGA. This feature will automatically overclock PCI Express Bus and Hypertransport BUS by 25%. Therefore, the voltage will be slightly higher than standard 1.2V. Please adjust the warning setting for the Voltage to aviod this message.

Hentet fra ASUSTeK FAQ Knowledge Base

Endret av RaVager_X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...