Gå til innhold

Hvordan få spillt online på Battlefield 2?

Anbefalte innlegg

Fikk min nye PC opp å gå igår, men av en eller annen merkelig grunn, så får jeg ikke lov til å spille Battlefield 2 Online, noe feil med koden min eller noe..

Hvordan kan det være noe feil, vi logger jo aldri inn med en EA Account eller noe jo?

Har tilogmed registrert Special Forces koden på min EA Account, men neida, får jeg spilt nei..

Men hvordan kan jeg nektes å spille online?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk min nye PC opp å gå igår, men av en eller annen merkelig grunn, så får jeg ikke lov til å spille Battlefield 2 Online, noe feil med koden min eller noe..

Hvordan kan det være noe feil, vi logger jo aldri inn med en EA Account eller noe jo?

Har tilogmed registrert Special Forces koden på min EA Account, men neida, får jeg spilt nei..

Men hvordan kan jeg nektes å spille online?

7662121[/snapback]

Er punkbuser på??

Har du nyeste patch??

Pirat :ohmy: ?

:roll:

Lenke til kommentar

Ja, lagde en sånn online account, men den har jo ingen forbindelse med min EA Account.. Og på min EA Account har jeg jo faktisk registrert spillene..

Men hvordan kan jeg nektes å spille online, når den accounten du lager ikke på noen måte kan sjekke om jeg har registrert kode eller ikke?

Lagde ny account, med samme brukernavn og passord som på min EA Account, utenat det hjalp noe særlig..

Kan enten BF2, eller Special Forces koden min være bannet eller noe?

Som gjør at sålenge spillet er installert med den koden, så virker det ikke?

Jeg skal hvert fall prøve å installere med kompisen min sine koder nå, isteden for mine.. Og se om det virker da, har sendt klager til EA Games nå..

Men når det gjelder booster packs, ser at man kan registrere dem online også eller noe.. Hva skjer hvis du har installert begge booster pakkene (Armor Fury og Euro Forces) uten å registrert dem? Blir jeg nektet online spilling da? Klarer ikke spillet å bare nekte meg å bruke de ekstra tingene? Jeg har ikke en gang merket noe forskjell i spille med booster pakkene installert..

Fordi booster pakkene har jeg lastet ned fra en modifikasjon side, altså da gratis, og etter hva jeg skjønner, så er det ikke gratis.. Dermed er vell det en slags piratkopiering.. Ikke at jeg visste det da, lå bare under official releases fra EA Games, så jeg lastet dem ned.. Trodde det var noe sånt som World War II Mod..

Men kan det være grunnen til at det ikke virker kanskje? Trengte jo ingen key til dem da.. Så virker litt merkelig.. Ikke noe stort tap uten dem, for å være helt ærlig så merket jeg ingen forskjell.. Men så hadde jeg bare spilt en bane uten dem installert da..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

forresten, noen som vet hva som må til før å kunne sette lydkvaliteten til "ultra high"?

7665696[/snapback]

Du må ha et spesial tilpasset Lydkort (Var det creative?), står vel i bruksansvisningen til BF2. Men sett den hvertfall på Hardware lyd, min lyd ble mange ganger bedre.

Thengol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...