bææææææ Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Topic sier det meste. Problemet oppstod da jeg restartet datamaskinen med makt(dvs knappen) mens jeg hadde åpnet alle programmene på skrivebordet ved et uhell. Jeg får ikke startet den i sikkerhetsmodus eller ved vanlig oppstart. Endret 7. januar 2007 av msh90 Lenke til kommentar
The7thSense Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hvor langt kommer du når du starter opp pc'en? Kommer du deg inn i BIOS? Prøv en resetting av BIOS.. Lenke til kommentar
bææææææ Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg kommer til windows loadingen :/ Lenke til kommentar
eivsand Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Boot med windows xp cd. trykk reparer og kjør chkdsk. Dette kan rette problemet ditt. Det tar en stund men er verdt det Lenke til kommentar
bææææææ Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Fixxet det nå, tok ut ram brikkene, startet datamaskinen, tok dem i igjen, vips så funket den Takker for respons da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå