Gå til innhold

Premiere 2: Filmer plutselig offline

Anbefalte innlegg

Dette blir kort og konsist, for nå er jeg irritert.

Lagde en film, alt fungerte bra, og så startet jeg eksporteringen. Når jeg var ferdig, så jeg spent på filmen, og opplevde til min frustrasjon at mye av opptakene jeg har tatt (med TV-inn-kamera, DiVX, IMA ADPCM + noen andre varianter) plutselig var borte - eller satt som offline. Jeg prøve å bruke Link Media for å hente de tilbake, men da får jeg en håpløs feil: "Unsupported audio rate in file."

Åpner tidligere prosjekter, og det viser seg at også her har et tilsynelatende tilfeldig utvalg filmer fått bøte, og nå får jeg ikke filmene tilbake i Premiere. Hva kan jeg gjøre?

Det er mulig jeg var uheldig og uinstallerte et viktig program (fikk en annen error først, når jeg prøvde å konvertere direkte til Flash), så jeg fjernet noe, deriblant ffdshow, men har prøvd og prøvd uten at jeg har fått noen forbedringer. Inkludert ominstallering av programmet.

Møkkatull! :realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DiVX
DivX er kanskje ikkje den beste codecen for redigering...
"Unsupported audio rate in file."
I PPro-wikien (som forøvrig er eit svært godt oppslagsverk når det gjeld PPro) vert det gitt følgjande forslag for å rette opp den feilen:

«Unsupported audio rate in file

This might be a conflict between different DVD players. Try uninstalling PowerDVD or Nvdvd. Make sure you reboot before trying to import again or you might get the "Unsupported format or damaged file" error.»

så jeg fjernet noe, deriblant ffdshow,
Har du prøvd å installere ffdshow på ny?

Elles har eg ingen gode idear (ikkje at desse nødvendigvis var gode...). Om du ikkje finn ut av det, spør på Adobe sitt forum. Kanskje det er nokon som har gode forslag der.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...