ChemicalX Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg bestilte min PS3 rett fra USA den dagen den ble lansert. Etter litt ventetid fikk jeg den endelig i posten. Da jeg skulle prøve den kom det litt "skurring" eller hva jeg skal kalle det fra maskinen. Jeg trodde det bare var pga den var ny. Men nei... jeg puttet inn discen ( Resistance: FOM ) og etter 10 minutters spilling, så stoppet den opp og viste mange rare tegn/bokstaver. Jeg ble litt redd og tok ut discen. Men hva faen skjedde? Laseren hadde fuc*et opp og lagd mengder med riper på spillet/discen. Jaja, tenkte jeg. Kan jo bare klage til Sony. Så da sendte jeg min inn med spillet og fikk ny PS3 og en ny "Resistance: FOM" og i tillegg kjøpte jeg Ridge Racer 7... Spilte...alt gikk fint. 2 dager senere... FAEN! Maskinen bråker og skurrer verre enn den første. Tar ut discen...joda den er helt fin. Men selve maskinen var glovarm og hadde kortsluttet. :S Jeg ble da lei og sendte den inn igjen også...(lange ventetider) Fikk en ny en og tenkte: " Kanskje det er jeg som er så uforsiktig med konsollen ? " Så jeg sendte den til min forsiktige venn for å teste. Men PS3-en hengte seg opp etter utrolige 2 timer! Og i tillegg så ble noe inne i kontrollen ødelagt. Nå er min FJERDE ps3 på vei og håper noen som enten har opplevd eller ikke opplevd problemet kan forklare? Søkte litt på ulike forumene og noen hadde samme problem og hadde ikke peiling på hva som feilte den. Sony folka sa bare at de ikke visste så mye om det(snakket sikkert med uerfarne folk) og ba meg bare å sende inn den når det var problemer. Gjerne...men så lange ventetider mellom hver? Herregud... Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Finner det litt imponerende at du faktisk i det hele tatt fikk en PS3 da du bestilte så sent som release datoen, og at du i tillegg har pløyd gjennom 3 stykker og er på vei mot din fjerde og kan klage på ventetiden mellom hver konsoll du får? Gode kontakter eller? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) På to poster har du klart å diskreditere deg allerede. Kan ikke du ta et bilde av maskina di med en lapp med nicket ditt på? Slik at vi tror deg? Det er forøvrig få rapporter om slike feil du beskriver rundt om på eteren og i alle tilfelle ikke 3 konsoller som har røket hos en og samme persom.. Da hadde det blitt huskestue på forumene rundtomkring.. Edit: Hmmm, var en mod innom her nettopp, og nå er kompisen offline. Er det et tidligere uønsket individ som har kikket innom med nytt nick? Uansett, det var vel en temmelig innlysende scam dette. Endret 7. januar 2007 av Fhj Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 virker litt tvilsomt ja. det tar jo fort hvertfall en uke fra norge til USA med mindre man velger express frakt som er dyyrt. når det i tillegg tar ca samme tid tilbake til norge, og det er snakk om 4 maskiner virker dette litt suspekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 er ikke sony imot import og alt det der, så hvis det plutselig kommer en konsoll fra norge... ja... Lenke til kommentar
morheg Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 At en amerikansk konsoll streiker kan godt komme av at USA har en høyere frekvens på strømnettet enn det vi har, så man trenger en adapter for å ikke svi av maskina. Var ihvertfall slik på min amerikanske PS2. Og nei det tar ikke en uke å sende til USA, skal ta maks 5 virkedager, normalt 3-4. Det jeg finner usansynelig er at Sony stoler på deg og sender deg en ny konsoll etter at du har knerta 3 stk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Lurer på om dette bare er misinformasjon mot Sony. Han prøver å få folk til å tro at PS3'ene er ustabile monstrum som vil ta over verden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hørtes ut somneit ekstremt tilfelle, litt for ekstremt for å vere sannt Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 dette var jo rent latterlig steng tråden? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Dette hørtes veldig merkelig ut. Tviler også på at Sony bedriver særlig kundeservice når det gjelder bytting ovenfor kunder som har kjøpt produktet et sted hvor det foreløpig ikke er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Synes dette lukter bullshit. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Vel jeg tror ham. For jeg har hatt nesten samme problem med min PS3. Den kom ut av pakken og det kom en rar hveselyd. Tenkte ikke mer over det. Men etter en time med spilling så var tydeligvis batteriene i den fulle. Den kastet seg bort fra alt som kunne kalles ledninger og begynte å tygge på spillsamlingen min. Den hoppet opp på hyllene og spiste og maltrakterte hvert gammelt spill jeg hadde pluss alle 360 spillene selvsagt. Så jeg ringte sony sin kundesupport, å de var riktig så hyggelige etter 76 timer i ventekø. Da jeg kom frem var det noen kinesere med gebrokkent kurdisk som snakket til meg. Dette var da alt for ille. At sony ikke kan ha norsk kundesupport er for meg et mysertium. Men jeg prøvde meg frem med min heller dårlige kurdiske tale. Fikk sagt problemet og de sa at det eneste de kunne var å spille dette opptaket fra Ken Kugurai(sp?) "Your my bitch now!" Så sony er bare piss. Ikke kjøp det. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Men jeg prøvde meg frem med min heller dårlige kurdiske tale. Fikk sagt problemet og de sa at det eneste de kunne var å spille dette opptaket fra Ken Kugurai(sp?) "Your my bitch now!" Så sony er bare piss. Ikke kjøp det. 7663801[/snapback] Gudd one.. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 LOL... you made my day bromlexi.. når det gjelder trådstarter så høres dette meget suspekt ut... Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 LOL... you made my day bromlexi.. når det gjelder trådstarter så høres dette meget suspekt ut... 7663927[/snapback] Ja, dette er noe rart. 4 maskiner ? No-way, tviler sterkt på at vedkommende har fått 4 maskiner som blir defekte etter kort tid. Min PS3 er også fra USA og jeg har ingen problemer med den. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Det var jo et fint forsøk da.. Dersom dette hadde skjedd, så tror jeg vi hadde hørt om det andre plasser enn på et forum, spesielt i en brukers første post.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg bestilte min PS3 fra USA samme dag som lansering. Den kortslutta hele huset når jeg plugget den inn. Så fikk jeg en til. Samme skjedde. Så ba jeg like godt Sony sende meg 5 stk til, så jeg kunne teste dem litt. Det var ingen problem, for Sony er så snille. Den 3. lagde hisselyder og ripa opp alle CD'ene mine. Den 4. eksploderte faktisk. Den 5. tok livet av bikkja til naboen. Den 6. tok oppvasken, men nekta å spille noenting. Så Sony er skikkelig dritt, assss. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Det som gjør dette mest tvilsomt er vel faktisk det faktum at det ser ut som om du har fått god service ifra Sony... Endret 7. januar 2007 av ZyberZone Lenke til kommentar
butare Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 At en amerikansk konsoll streiker kan godt komme av at USA har en høyere frekvens på strømnettet enn det vi har, så man trenger en adapter for å ikke svi av maskina. Var ihvertfall slik på min amerikanske PS2. Og nei det tar ikke en uke å sende til USA, skal ta maks 5 virkedager, normalt 3-4. Det jeg finner usansynelig er at Sony stoler på deg og sender deg en ny konsoll etter at du har knerta 3 stk. 7662641[/snapback] Ps3 kan faktisk kjøre både på 110 og 220v. Finnes ikke kodesperring på spillene heller. Bor i USA og har kjøpt Ps3! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 kan ikke noen bare stengen denne tråden. det er jo ikke et fnugg av seriøsitet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå