Tristar Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Lurte på om noen her kan hjelp oss å finne en logo til vår Ungdomsbedrift. Teksten som skal stå på er: UB Comfuture (eventuelt bare Comfuture) Produktet vårt er et stativ som festes til undersiden av en laptop, slik at tastaturet vil ligne mer på et tastatur til en stasjonær pc. Skrivestillingen blir mer naturlig og sjansen for rygg og skulderskader reduseres. Vi har ingen spesifikke ønsker om nøyaktig hvordan den skal se ut, men en enkel computerlogo som gjenspeilet produktet ville vært veldig hyggelig. Jeg håper noen gidder å ta seg tid til dette, og en enkel logo holder i massevis. Spørsmål eller en ferdig logo kan sendes til meg på E-post ([email protected]) Ønsker ikke at bildet er med i logoen, vil bare at logoen er enkel og gjenspeiler at vi faktisk lager et stativ til laptop som avlaster rygg og skuldre og/eller sinker varmeutviklingen. Takker i massevis på forhånd. Endret 13. januar 2007 av Tristar Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Kunne ikke du lagt ut et bilde av dette stativet?! Lenke til kommentar
Tristar Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Usb portene i Pcen streiker, men tror jeg kan få det lagt ut imorgen Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Usb portene i Pcen streiker, men tror jeg kan få det lagt ut imorgen 7672844[/snapback] Du skal se det er stativet som kommer i veien .... :!: Lenke til kommentar
Tristar Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Du skal se at stativet er en liten handy sak som festes på undersiden av laptopen. Kan love deg at USB portene ikke lider noen last ved bruk av stativet. Lenke til kommentar
Tristar Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Bilde er vårt utgangspunkt. Den ferdige versjonen blir sannsynligvis litt mindre. EDIT: Også lagt til i første post. Endret 11. januar 2007 av Tristar Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 skal dette være en slags avlastning..? ser ut som det kan bli rimelig kjipt å sitte og skrive på denne... Lenke til kommentar
Tristar Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Den blir som sagt litt lavere. Det som skjer er at bærbare pc'er over tid blir varmere og dermed senker seg ned på et lavere turtall. Ved å løfte den opp fra bakken, vil vi sinke varmeutviklingen samtidig som skrivestillingen din blir mer naturlig og du får mindre sjanse for rygg- og skulderplager Ingen som har forslag til logo? Endret 10. januar 2007 av Tristar Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Får ikke åpnet bildet ditt jeg. Lenke til kommentar
Tristar Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Ønsker som sagt ikke at bildet er en del av logoen så lenge logoen gjenspeiler det faktum at vi lager et stativ til bærbar pc. Et stativ som avlaster rygg og skuldre og sinker varmeutviklingen. Håper virkelig noen er villige til å lage en logo til oss. Endret 11. januar 2007 av Tristar Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Legge ut et skikkelig bilde kanskje? Det bare linker til imageshack Lenke til kommentar
Tristar Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Pc Stativ Vårt produkt blir som sagt mindre og festes på undersiden av pcen med en slags borrelåsinnretning. Endret 11. januar 2007 av Tristar Lenke til kommentar
Tristar Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Ingen idèer? Ingenting? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 og hva skal dette stativet sitte fast i bortsett fra laptoppen? Lenke til kommentar
Tristar Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Hva mener du? Hvis laptopen står på et bord vil jo selvfølgelig også stativet bli stående på bordet Lenke til kommentar
kqwaiiiii Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det stativet kommer til å phaile hardt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Herregud folkens, det er en ungdomsbedrift. Han ber dere ikke om å investere millioner i produktet, han vil bare ha en logo. Slutt med klagingen! Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 usakelig.. drit nå i produktet og produser heller en logo han kan bruke! selv aner jeg ikke hvordan jeg skal gjenspeile at firmaet lager stativet, uten faktisk å ha stativet i logoen, men det får så være.. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Her er tre bidrag fra meg.. Ikke noe å skryte av, men så har jeg iallefall bidratt til noe Endret 18. januar 2007 av Iris_L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå