sitelux Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (Er noe usikker på plassering av innlegget, så flytt om nødvendig) Har sett på bl.a Finn.no og her på HWs eget bruktmarked at folk gir bort helt nye Alienware pcer. Jeg kontakta en av dem en gang og da var jo (selvfølgelig) den gitt bort, men jeg fikk vite at jeg kan få flere på getgiftsforfree.com. Er dette et slags pyramidenettverk eller? Noen som har noen "erfaringer" derfra. ikke det at jeg har tenkt å registere meg, for vet at jeg aldri får den pcen eller xboxen eller hva det skulle være. Men ble litt nyskjerrig da jeg så det. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Samme opplegg som de kjørte på Sony maskinene "bare svindel og tull" Styr lang unna ting som er for godt til å være sant..... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Kan være fra de som selger "mobilantenne forsterkere", et totalt ubrukelig produkt du må selge flere tusen av før du får ditt og datt gratis. Bare se litt på mobilseksjonen på qxl.no så ser du hva jeg mener Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 nei, det er ikke slik det funker. du kjøper en mobilanntenneforsterker av de, i gjengjeld får du en plass i rekken til det produktet du valgte (nederst så klart)... hver dag gis det bort ett stykk av hvert produkt. Men du kan fremskynde deg i rekken, du kan referere folk til siden med din egen link, og hvis de kjøper seg en plass i rekken (altså betaler) får du 1 "credit". Når du har x antall credits (avhenger av produktet) kommer du i toppen av listen, elns... det er mildt sagt umulig å komme opp uten å referere mange personer. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 nei, det er ikke slik det funker. du kjøper en mobilanntenneforsterker av de, i gjengjeld får du en plass i rekken til det produktet du valgte (nederst så klart)... hver dag gis det bort ett stykk av hvert produkt. Men du kan fremskynde deg i rekken, du kan referere folk til siden med din egen link, og hvis de kjøper seg en plass i rekken (altså betaler) får du 1 "credit". Når du har x antall credits (avhenger av produktet) kommer du i toppen av listen, elns... det er mildt sagt umulig å komme opp uten å referere mange personer. 7663264[/snapback] En god beskrivelse av moderne svindel...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå