Gå til innhold

Alienwarepcer som gis bort

Anbefalte innlegg

(Er noe usikker på plassering av innlegget, så flytt om nødvendig)

Har sett på bl.a Finn.no og her på HWs eget bruktmarked at folk gir bort helt nye Alienware pcer. Jeg kontakta en av dem en gang og da var jo (selvfølgelig) den gitt bort, men jeg fikk vite at jeg kan få flere på getgiftsforfree.com. Er dette et slags pyramidenettverk eller? Noen som har noen "erfaringer" derfra. ikke det at jeg har tenkt å registere meg, for vet at jeg aldri får den pcen eller xboxen eller hva det skulle være. Men ble litt nyskjerrig da jeg så det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei, det er ikke slik det funker.

du kjøper en mobilanntenneforsterker av de, i gjengjeld får du en plass i rekken til det produktet du valgte (nederst så klart)...

hver dag gis det bort ett stykk av hvert produkt.

Men du kan fremskynde deg i rekken, du kan referere folk til siden med din egen link, og hvis de kjøper seg en plass i rekken (altså betaler) får du 1 "credit". Når du har x antall credits (avhenger av produktet) kommer du i toppen av listen, elns...

det er mildt sagt umulig å komme opp uten å referere mange personer.

Lenke til kommentar
nei, det er ikke slik det funker.

du kjøper en mobilanntenneforsterker av de, i gjengjeld får du en plass i rekken til det produktet du valgte (nederst så klart)...

hver dag gis det bort ett stykk av hvert produkt.

Men du kan fremskynde deg i rekken, du kan referere folk til siden med din egen link, og hvis de kjøper seg en plass i rekken (altså betaler) får du 1 "credit". Når du har x antall credits (avhenger av produktet) kommer du i toppen av listen, elns...

det er mildt sagt umulig å komme opp uten å referere mange personer.

7663264[/snapback]

En god beskrivelse av moderne svindel......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...