Ustedalen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Tiden går, og jeg klarer nok en gang å ødelegge en mp3-spiller. Denne gangen var det Sony HD5 (eller noe slikt) som ble "ødelagt". Selve mp3-spilleren funker, men siden jeg mistet den i gulvet for en stundt tilbake har jeg en stor, svart strek over hele skjermen. I tillegg hopper musikken plutselig til en helt annen sang for 3-4 sekunder, og hopper tilbake igjen (dette skjer noen ganger). Jeg har sett meg lei av dette, og har lyst på en ny mp3-spiller. Denne gangen står det mellom tre valg, Ipod, Zune eller Zen:Vision. Sannsynligheten for at jeg kommer til å kjøpe meg en Ipod er veldig liten, siden jeg har hørt veldig mye dritt om denne. Det jeg tenker mest på er en Zune. Uansett, så vil jeg høre hva dere mener. Hvilken spiller burde jeg skaffe meg? Litt informasjon om hva jeg vil ha: 30Gb (trenger igrunn ikke mer) Videofunksjon (kommer ikke til å se spillefilmer, men mer filmer som bekjente har lagd pluss artige videosnutter) God lydkvalitet Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg hadde først tenkt å kjøpe en Ipod Video, men eg kjøpte en Creative Zen Vision :M og jeg har ikke angret. Her er grunnene til at jeg valgte den fremfor Ipod: 1. Bedre skjerm 2. Bedre lydkavlitet 3. Kan se 4 timer video (2 på Ipod) 4. Trenger ikke noe program for å overføre filer 5. Det fulgte med lader (det gjør det ikke på Ipod) 6. Støtter de vanligste videoformatene (og det følger med et program som kan konventere videoene hvis det skulle være nødvendig) 7. Billigere 8. Bedre menyer 9. Egendefinert Eq 10. Radio 11. Diktafon 12. Kan kobles til TV 13. Anbefales av HW.no Link 14. Bæreveske (Jeg vet ikke om dette følger med Ipod eller ikke) Jeg vil anbefale denne spilleren. Det er den beste MP3-spilleren jeg har prøvd. Ulempen er at den er litt stor. Men det går fint an å ha den i vanlig lomme uten å merke at du har den der. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Earth657 har en Zune og har lagd en liten test av den her Ellers kan jo jo fortele av Vision:M er en megt god spiller. Men jeg lurer på om jeg ikke hadde valgt Zune siden den er mindre... Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 fikk vision:m i forigårs og er superfornøyd. Heerlig spiller! Begrunnelse finner du lenger opp i tråden :] Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg leste litt på nettet om hvorfor jeg ikke burde kjøpe Zune. Men jeg er litt småusikker. Prisen i USA er faktisk identisk for zen vision:M, Zune og Ipod Video (30 GB). Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Det ble en Zen Vision:M på meg. Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det ble en Zen Vision:M på meg. 7669259[/snapback] gratulerer! Du vil ikke bli skuffa! Anbefaler dog at du går til anskaffelse av ripebeskytter. Invisible Shield funker superbra her. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Anbefaler dog at du går til anskaffelse av ripebeskytter. Invisible Shield funker superbra her. 7669638[/snapback] Har bestilt meg Invisible Shield også. Kommer vel om et par dager i posten. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg hadde først tenkt å kjøpe en Ipod Video, men eg kjøpte en Creative Zen Vision :M og jeg har ikke angret. Her er grunnene til at jeg valgte den fremfor Ipod: 1. Bedre skjerm 2. Bedre lydkavlitet 3. Kan se 4 timer video (2 på Ipod) 4. Trenger ikke noe program for å overføre filer 5. Det fulgte med lader (det gjør det ikke på Ipod) 6. Støtter de vanligste videoformatene (og det følger med et program som kan konventere videoene hvis det skulle være nødvendig) 7. Billigere 8. Bedre menyer 9. Egendefinert Eq 10. Radio 11. Diktafon 12. Kan kobles til TV 13. Anbefales av HW.no Link 14. Bæreveske (Jeg vet ikke om dette følger med Ipod eller ikke) Jeg vil anbefale denne spilleren. Det er den beste MP3-spilleren jeg har prøvd. Ulempen er at den er litt stor. Men det går fint an å ha den i vanlig lomme uten å merke at du har den der. 7663161[/snapback] Ipod kan da kobles til tv å? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Riktig at Ipod kan kobles til tv... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det ble en Zen Vision:M på meg. 7669259[/snapback] gratulerer! Du vil ikke bli skuffa! Anbefaler dog at du går til anskaffelse av ripebeskytter. Invisible Shield funker superbra her. 7669638[/snapback] hva er det? verdt det med andre ord? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ligger jo litt i ordet, den beskytter mot riper. Invisible Shield er et merke som er meget rimelig og billig... Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 4. Trenger ikke noe program for å overføre filer5. Det fulgte med lader (det gjør det ikke på Ipod) En venninne av meg kjøpte denne, litt på grunn av at man ikke skulle trenge programvare, men Windows nektet å gjøre noe som helst med den før vi hadde installert en plugin for Explorer (medfølgende programvare). Denne er altså nødvendig? Da blir det vel litt feil å si at man ikke trenger noe program. Laderen følger ikke med lenger, tror de sluttet å levere med den i høst engang. Nå må den kjøpes som ekstrautstyr. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvor lang tid tar det aa faa invisible shield hvis du bestiller? og hvor mye koster det? Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 tok litt over ei uke. koster ca 100 kr. gratis frakt fra USA er forresten livstidgaranti. ødelegger du et, får du et nytt gratis i posten Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Saa frakten er gratis, uansett hvor du bor? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Tar meg 5-7 arbeidsdager aa faa den, men jeg vet ikke hvordan det er med shipping til Norge. Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 jeg bestilte det på Julaften. kom i posten 2. nyttårsdag. Fikk også med øreplugger som julegave fra dem hehe. hyggelig overraskelse ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå