halstein Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 I det siste har det oppstått en "knepping" i rattet på min nye Ford S-Max. Dette inntreffer ved oppbremsing, akselerasjon og i kryss med stort rattoverslag (spesielt i forbindelse med oppbremsing inn mot krysset og akselerasjon ut i krysset). Verkstedet fant ikke ut hva som var årsaken, men kunne bekrefte at knepping var der. Mao er det ikke bare jeg som er paranoid. Er det noen her som vet hva som kan forårsake slike "symptom"? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Er det ikke bare å la de pelle fra hverandre hele dritten da, til de finner ut hva det er. Du har en ny bil som skal være uten feil (og uten kostnad for deg) Endret 7. januar 2007 av Autofil Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Enig med Autofil der. Jeg kjører litt forskjellige biler på lørdagsjobben min som postmann. Jeg kjørte en Ford Transit Connect for litt siden og den hadde samme problem å ble sendt avgårde på verksted. Den har vi siden ikke sett Be dem ta inn bilen din å få den plukket fra hverandre mens du får kjøre rundt i leiebil Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Om du er helt sikker på at det er rattet burde de kunne ta å skifte hele greia om de ikke finner ut. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Om du er helt sikker på at det er rattet burde de kunne ta å skifte hele greia om de ikke finner ut. 7665955[/snapback] Skifte eike for eike?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå