Marty Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg fikk den idag, og den har allerede rukket å henge seg opp én gang, slik at jeg måtte bruke reset-knappen. Nå slår musikken seg av hele tiden, og det er veldig tilfeldig når det skjer. Noen ganger går den i 5 minutter, andre ganger 10 sekunder. Så trykker jeg på en vilkårlig knapp, skjermen lyser opp og musikken spiller videre. Dette var nesten det samme problemet som jeg hadde på min forrige Creative Nano(?), grunnen til at jeg kjøpte denne. Det er vanvittig irriterende, og jeg lurer på om det er firmware e.l jeg kan laste ned for å få bukt med problemet. Eller er spilleren ødelagt? Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har ikke svar på problemet ditt desverre Jeg har den samme spilleren og sliter med det samme problemet Fikk ny på garantien, men det samme har skjedd med den nye jeg fikk Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Prøv og oppdater fw ja, skal ikke se bort ifra at det hjelper... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Prøv Creative Support - Ellers så er Creative sine Zen spillere skikkelig, skikkelig dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har hat 2 Zen spillere, og kjenner flere som har hatt og har Zen spillere og ingen av dem har hat noen problemer. Men du liker vell Ipod? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Nei, jeg liker ikke ipod. Du og kameratene dine har heller vært heldig Edit ; Men jeg skal være enig i at Creative sin support suger, samt programvaren de sender med varen. Endret 10. januar 2007 av Hurt Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Må si jeg liger programmet som følger med jeg (ikke det dere avspillings programmet da...). Hva er det som er galt med supporten til Creative? Sikker på at du ikke mener apple? Lenke til kommentar
Marty Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Må bare opplyse om at det var jeg selv som gjorde en tabbe i dette tilfellet. Kanskje greit å laste ned hele fila før man dytter den inn på en MP3-spiller..? Så bortsett fra at spilleren frøs første dagen jeg fikk den har den fungert prikkfritt. Meget god lyd med Koss Porta Pro! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Må si jeg liger programmet som følger med jeg (ikke det dere avspillings programmet da...). Hva er det som er galt med supporten til Creative? Sikker på at du ikke mener apple? 7694150[/snapback] Det er jeg meget sikker på. Jeg har sendt 2 mailer , har ikke fått noe svar utenom Automatisk svar. Problemet med programmet de sender med er jo at det faen ikke går å hente over filene som ligger på MP3 spilleren - til datamaskinen. Finner det ikke ut noe sted jeg , lett over det meste på nettet =/ Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 De fleste har jo bare autosvar. Du kan jo ringe dem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå