Labrie Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Hei, Jeg har lagd mange forskjellige småklipp & diverse i Sony Vegas, som jeg noen ganger har hatt lyst til å dele på nettet. Men problemet er noen ganger at filene blir lagret som for store til å legge på noen som helst nettside. Har testa litt med innstillinger, men har ikke funnet ut av det. Vet du åssen innstillinger jeg må endre på eller noe? Jeg tenker på hvis man vil ha klippet sitt på 5min ut på Youtube? Der hvor maximum størrelse er 100mb. Bare ikke kvaliteten blir helt herpa. Har DV kameraet noe å si på størrelsen? Takk på forhånd. Innstillingene ser slik ut nå : Sjekk vedlegg Endret 6. januar 2007 av Labrie Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 det kan hende jeg gjør det på en veldig tungvind måte. Men hvis jeg skal få en film mindre, importerer jeg den i Windows Movie Maker og gjør det mindre der. Kvaliteten blir selvfølgelig betraktelig dårligere. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) For det fyrste: Eg reknar med du bruker eit kamera kjøpt i Noreg, og det vil då bruke PAL, ikkje NTSC. Prosjektinnstillingane kan dermed med fordel endrast til ein av malane for PAL. Hak gjerne av for «Start all new projects with these settings» i same slengen, so slepp du tenkje på det i framtida (med mindre du skal lage ein film i widescreen). For det andre: Prosjektinnstillingane har lite/ingenting med korleis den endelege fila vert. Når du vel Render as, prøv t.d. med Windows Media og trykk Custom for å endre oppløysninga (og eventuelt andre ting). Youtube anbefaler ein oppløysning på 320*240 trur eg. Youtube har forresten ei codecanbefaling og: XviD (eller DivX), og om du vil bruke det må du velge AVI og so trykke Custom for å endre kva codec som skal verte brukt til AVI. Redigert: Det er tungvint ja, karlsn, spesielt sidan ein kan lagre i Windows Media rett frå Vegas. Kvalitetstap må ein rekne med uansett. Redigert igjen: Sleng inn nokre skjermskot og eit par ord: Om du lagrer med XviD er det nokre ting eg ville gjort om. For det fyrste, endre oppløysninga til noko litt mindre enn 720*576. 384*288 er fint for 4:3-video. Vidare, set Pixel aspect Ratio til 1,0, ikkje 1,0926, og Field order til None (progressive scan). Du må sjølvsagt velge XviD frå codeclista, og so bør du trykke Configure for å sjekke innstillingane. Vel 1-pass encoding (trur ikkje det går med 2-pass frå Vegas, men er ikkje sikker). Kvaliteten kan du justere med anten bitrate eller «quantizer», der du stiller inn på ein skala frå 1-31, med 1 som best kvalitet og størst fil. (Det meste av dette vert vist på skjermskotet.) I tillegg, gå til Audio og komprimer lyden i tillegg, so sparer du meir plass. Redigert: Endra anbefalt oppløysning frå 320*240 til 384*288. Det er betre for PAL, ettersom det har ein oppløysing i kvadratiske pikslar på 768*576, i motsetnad til 640*480, som NTSC har. Endret 8. januar 2007 av incanus Lenke til kommentar
Labrie Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Tusen hjertelig! Skal sjekke etter, så redigerer jeg. *EDIT* Konge! Tusen takk! Fikk en 1minutt film på under 990kb Endret 21. januar 2007 av Labrie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå