Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 ta et eksempel: i Gears of war, får man poeng, (multiplayer online) som står helt til høyere (points)... dette er IKKE gamerscore som du henviser til.. det er bare for leaderboards for hvert enkel spill. gamerscore (achievements) det som står på "visit" kortet ditt, får man hvis man har klart en ting i spillet, f.eks og ha klart act 1 i singel player. eller drept 10.000stk i ranked match. dette skal være utrolig lett og skjønne så det er llitt rart at duog fler sliter med dette... Lenke til kommentar
cmi Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Ja, men da skjønner jeg det trodde atchievments og gamescore var 2 forskjellige ting Så vidt jeg vet får man oversikt over hvem atchievments man kan lukke opp i hvert enkelt spill? skjør iaff det på de 2 spilla mine (Saints Row og Call of duty 3) Takker til alle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 ja hvis du går på blade nr 2 og velger achivements, så kan du se hva du må gjøre og hvor mye poeng du kan få. retail spill har max 1000 poeng og arcade spill har 200 Lenke til kommentar
dill-hole2 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ja, men da skjønner jeg det trodde atchievments og gamescore var 2 forskjellige ting Så vidt jeg vet får man oversikt over hvem atchievments man kan lukke opp i hvert enkelt spill? skjør iaff det på de 2 spilla mine (Saints Row og Call of duty 3) Takker til alle 7662434[/snapback] Spill Call of Duty 3 singel player. Du får 5 poeng etter basic training. Dette tar få minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå