Gå til innhold

Noen grunn til at jeg ikke får Gamerpoeng ?

cmi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hdd, er koblet opp til live, med gull. Får achievments, men ser andre får Gamerscore, noe jeg får mens jeg spiller, men når jeg går tilbake til Dashbordet så er alt nullet ut ( da tenker jeg på Gamerscore)

EDIT: snakker ikke om achievments poeng, det er jo det man får når man greier noe spes i spillene, enten online eller singleplayer

Endret av cmi
Lenke til kommentar

Nei det er ikke det samme i følge "visit" kortet som kommer fram på profilen min på skjermen...

Da står det achievments og gamescore.

Det jeg ikke helt skjønner, for på live brukeren min står det bare gamescore, mens på singleplayer brukeren min såt det begge delene, det gjør meg forvirret.

post-91642-1168127116_thumb.jpg

Endret av cmi
Lenke til kommentar
Dette er eit relativt konkret spørsmål relatert til konsoll. Tråden høyrer derfor heime under "Spørsmål og svar - Konsoll". Den flyttast derfor dit.

7661373[/snapback]

Ok unskyld, var meget usikker på hvor den hørte hjemme..

Her ser dere en annen sin profil (Ikke rart jeg lurer):

post-91642-1168127443_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hehe jada er logget inn, spilelr iaff på den brukeren online, med plenty andre spillere.

Forresten så fins det ikke dumme spørsmål, bare dumme svar ;)

EDIT: Når omgangen er over kan jeg jo se poengene til medspillere og meg selv, da står det at jeg har fått så og så mange poeng, så skal quiter jeg gamet, så er det nada på dashbordet, heller ingen når jeg logger meg inn på X-box.com :(

Endret av cmi
Lenke til kommentar

hummm ok får prøve og få noen achievments da, men skjønner ikke hvorfor jeg får gamescores helt til jeg går tilbake på dashbordet...

En måte jeg må save online spillinga mi før jeg quiter spiller?

Endret av cmi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...