Antihero Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Hvilken skjerm skal jeg velge av Eizo 19" CRT FlexScan T766 eller Samsung 21" CRT Syncmaster 1100p+? Det er bare noen hundrelapper i prisdifferanse. på forhånd takk Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Ville gått for 21-tommeren. Eizo er kjent for å ha god garanti og høy kvalitet, men samsung er kjent for å gi mye for pengene. Jeg leste forresten en test på anandtech der samsungen fikk meget bra kritikk. Eizo SKAL være bra, men jeg må bare nevne at jeg har dårlig erfaring med en av de eldre modellene (Eizo F56 17"). Nå 5 år etter at det ble kjøpt inn ca 100 slike her på skolen så har over halvparten tatt kvelden.. (Det er vel mer enn normalt?) PS: Eizo har sikkert luket ut de største problemene akkurat denne serien hadde. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Eizoen hadde jeg valgt, men hvis du må ha veldig stor skjerm er nok ikke samsungen dårlig valg. Men Eizoen er nok hakket vassere Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Hva skal skjermen brukes til forresten? Spill? CAD/DAC? PhotoShop? Surfing? Film-titting? Videoredigering? Kontor-arbeid? Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 Først og fremst til spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå