Gjest Slettet+987123 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Heisann! PC`n min har vært helt fucka nå ei stund, så nå prøver jeg å formatere den. MEEEn Neijda.. når den driver å kopierer filer osv kommer det opp at det mangler div filen. Her er en liste over filene som manger: -Bootfont.bin -ntldr -NTDETECT.com ntldr vet jeg er en oppstartsfil som man måå ha(Kunnskaper jeg tilnermet meg når jeg hadde en drittpc av ett helvette av en HP pc:P, Som mista filer på nå å da når man restarta den) Har prøvd med en annen XP cd også(en uorginal) men det samme skjer.::S:S Jeg har 1 stk IDE 250 gb disk 2 stk S-ATA 2 250 GB disker og 1 80 GB s-Ata som ikke virker som det skal Har prøvd å instalere på både IDE og S-Ata, men ingen av dem fungerer. Det finnes andre partisjoner på hardiskene, men jeg tviler på det er der problemet ligger, og jeg vil nødig formatere dem siden det er mange uerstatteligefiler der osv.. Noen som vet hva jeg snakker om ? Please!!: O mvh Einar H Grøtlien Lenke til kommentar
ingwint Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Du bruker kanskje en XP cd som er kopiert fra en original? Da skjer dette, det er nemlig et kjent fenomen. Last ned WINISO og bruk dette programmet og lag deg et ISO image hvis du kopierer fra en cd til en annen. Da får du med deg ALLE filene som er på den originale. Lykke til! Link til Winiso http://rapidshare.com/files/10046728/Win_ISO_5.3.rar Rarpass:bearslinks99 Endret 8. januar 2007 av ingwint Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Du bruker kanskje en XP cd som er kopiert fra en original? Da skjer dette, det er nemlig et kjent fenomen. Last ned WINISO og bruk dette programmet og lag deg et ISO image hvis du kopierer fra en cd til en annen. Da får du med deg ALLE filene som er på den originale. Lykke til! Link til Winiso http://rapidshare.com/files/10046728/Win_ISO_5.3.rar Rarpass:bearslinks99 7670601[/snapback] hmm.. neij bruker Orginal Xp..:S Men kan prøve= ) Lenke til kommentar
janysk Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 har du tenkt på og ta sikkerhetskopi også formatere diskene og partisjonene dine fordi det kan funke. hadde samma problemet en min hdd hadde partisjonert den opp og da nekta win og instalere seg men så gjorde jeg noe poå diskbehandling husker ikke hva men som gjorde at det ble en partisjon igjen og da funka det og instalere win. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 merkelige greier! men tenkte jeg skulle gi faen i Windows, så jeg instalerte linux! Gjorde det, men ubunto v. min var ødelagt, så jeg tenkte jeg skulle prøve med windows en siste gang og jagguh så funka det : P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå