rcfrik Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hei! Jeg driver nå og lager en hjemmeside, men har ikke noe sted jeg kan laste den opp. Derfor trenger jeg litt hjelp fra dere, og håper dere vet om noen steder man kan laste opp sider gratis. Programmet jeg bruker til å lage hjemmesiden er FrontPage. Håper dere kan hjelpe meg! =) Mvh Kenneth Myhre Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Du kan bruke home.no sin eller freewebs.com sin... Og så kan du bruke moo.no som domene... Endret 6. januar 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 http://www.hotserv.dk er en Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Start.no (aka home.no.net) koster 10 kroner, som du betaler per SMS, og støtter PHP. Hvis det var domene du var ute etter, er .tk gratis, men utrolig tregt og sucky-sucky. Ellers finnes det raskere og bedre alternativer hvor du får et subdomene, altså for eksempel moo.no Må likevel si at det ikke koster veldig mye for et ordentlig webhotell med et ordentlig domene. Web10.nu er et billig alternativ. Servicen er elendig, men det koster 9 kroner i måneden. Årsavgift på ~120 kroner for domenet. Endret 6. januar 2007 av Mikael Berg Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Har god erfaring med www.one.com Betalte drøye 300 for .net domene inkludert 200mb webhotell i et år! De har rask server, og støtte for PHP og MySQL. /Jan Tore Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvis alle skal begynne med å anbefale steder hvor du betaler, må jeg nesten ta med ServeTheWorld(.no). God service, litt stive priser, men du får det du betaler for (og litt til). Du bør forresten ta en titt i dette forumet. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 http://4uhost.info/ Jeg synes det er helt supert. Registrer deg på forumet, legg inn en søknad (vær litt seriøs), og vips så har du fått deg en account. Det er skikkelig bra med opp til 4gb plass, subdomene osv. Det er også et admin-panel der du kan installere wordpress, forum osv. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Co.nr er jo et relativt kort i og med at det er gratis. Domene altså. Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har god erfaring med www.one.com Betalte drøye 300 for .net domene inkludert 200mb webhotell i et år! De har rask server, og støtte for PHP og MySQL. /Jan Tore 7661329[/snapback] Jeg betalte 400kr(oppstartsåret) og nå ca 300 kr for 1gb på plass på www.one.com hvis jeg ikke husker helt feil! Lenke til kommentar
rcfrik Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 jeg trenger et sted jeg kan legge siden på å få domene til å bytte navn er ikke så viktig enda, men jeg trenger et sted jeg kan legge siden på, og det MÅ være gratis og MÅ støtte FrontPage Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 www.awardspace.com Gratis løsning hvor du kan legge nettstedet ditt. Gratis versjonen er kun 500kb opplasting per enhet tror jeg. Skal visst ikke være noe reklame her heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå