SkyMarshall Arts Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) DOWNLOAD HER! Prøvde meg på noe nytt, litt godt og blanda: Ja jeg var jo uten nett en måneds tids, og da blir jo jeg litt amputert på musikkfronten - siden jeg har hele biblioteket med sampler og ting jeg trenger lagret på server. MEN jeg måtte jo mekke noe for det. Så en dag satt jeg å så på film, etter litt hard gaming med Zelda - og da så jeg "Hitchhikers Guide to the Galaxy" - og jeg digga introen. Syns den var litt tøff. Så da satt jeg meg ned med det jeg hadde, og mekka det du har her. Stakkars den dvd-spillern, for jeg hørte på den introen 10.000 ganger for å få notene riktig. Men det gikk, og her er da gjerne resultatet. Hadde lyst til å prøve å lage noe som gikk i under 100bpm, og denne tusler og går i 75. Så hadde jeg lyst til å prøve litt trommer og sånn, pluss masse instrumenter jeg vanligvis ikke lager. Denne er som vanelig laget i FLStudio, med recording av vokaler i Cubase og Adobe Audition. Har brukt veldig mye Native Instruments denne gangen, samt Battery 2 for å pusle sammen en haug med trommesampler. Melodien kjenner de fleste igjen regner jeg med, men dro en liten variasjon på den for at det ikke skulle sprette så fælt som orginalen og passe bedre til vokaler og tromme-sequence. Banjoen ble mekket i Luonix Ravity(S) med litt reverb. Det var vel det hele ... så har du teksten under: TEKSTEN: (ja jeg synger selv, og ja jeg har god bondeengelsk ... hehe) Have you ever really wondered? What to do when you're lost in the black. And you know that you won't ever find your way back, you don't know where you could possibly be. Use the Hitchhikers Guide to the Galaxy. When you find yourself roaming in oblivion. Searching for things to explore. You can bet you will experience more, so many planets to see. They're in the Hitchhikers Guide to the Galaxy. Lost in the darkness forever we'll be. Lost in the darkness of time. You know all is lost if you didn't care to bring, the thing that we all do agree. Is important when in space, don't you see. That's the Hitchhikers Guide to the Galaxy, got the answer to all of your needs. The Hitchhikers Guide to the Galaxy. Go get it, or steal if need be. use the Hitchhikers Guide to the Galaxy. Her er orginal-låta fra tv-serien ... på YouTube! Endret 6. januar 2007 av SkyMarshall Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Genialt som vanlig SkyMarshall! Lydene var geniale jalla, passa perfekt i sangen! Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Fin sang, men ikke helt min stil.. Syntes kanskje introen var litt lang, og at du burde fatt litt mer "punch". Kanskje skifte litt pa instrumenter uti der siden det ikke ble sa mye forandring.. Men, det kommer helt an pa smak og.. Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Nok en genial sang fra SkyMarshall Personlig liker jeg bedre SkyMarshall- R- win og di mer "tulle" sangene men det er vel smak og behag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det var veldig chill, og jeg ble trøtt av og høre på (på den gode måten). Synes kanskje vokalen ble litt tynn. Virket ikke som om du akkurat la sjela di i det. Vokalen ble på en måte for lystig for resten av låta. Hvis du hadde sunget litt chillere(kommer ikke på noe bedre å si:P), så kunne det blitt veldig bra Men dette er ikke helt min musikksmak, så jeg har ikke helt peiling på sånn musikk. Men generelt sett så synes jeg den var bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå