ZitHless Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hei, jeg er litt n00b på pc så jeg trenger hjelp Har 1536mb ram, AMD Sempron 3000+ 2,0 Ghz og finner ikke ut hva hovedkorte heter.. står bare: GA-75641M spm 1. Kan jeg ha 120mm kabinett vifte? spm 2. Kan jeg ha dette skjermkorte? det er agp på HK'et http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323848 spm3. Trenger jeg mere kjøling i kabinettet? har ikke noen kabinett vifter. Takker for alle brae svar Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 det er jo vitfefeste baki der.. mål lengden fra det ene ytterhullet til det andre om det er ca 12cm, så ja, da kan du feste en 120mm vifte der. skjermkortet kan du bruke ja. om du trenger kjøling vet jeg ikke, du må selv sjekke temperaturen i PCen din... Lenke til kommentar
anthem90 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 det er jo vitfefeste baki der.. mål lengden fra det ene ytterhullet til det andre om det er ca 12cm, så ja, da kan du feste en 120mm vifte der. skjermkortet kan du bruke ja. om du trenger kjøling vet jeg ikke, du må selv sjekke temperaturen i PCen din... 7660833[/snapback] Kan jeg kjøre BF2 på minst LOW grafikk ? eller blir CPUen min for crappy? Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Du kan jo kjøpe et nytt og bedre kabinett (med god lufting), men det tror jeg ikke du trenger med en gang har du mye penger kan du jo slenge på mere ramm eller nytt hk og prosessord Endret 8. januar 2007 av iver.no Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 du kan nok kjøre bf2 på hvertfall medium... jeg gjør d med x600 (som er ganske dårlig) og 3500.... kan hende cpu blir for svak men du kan jo overklokke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå