thomassit0 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 fins det noe slikt ? altså så hvis folk ringer eller melder meg mens jeg sover feks.; så får de en forhåndsinstillt tekst til svar via sms ^? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 fins det noe slikt ? altså så hvis folk ringer eller melder meg mens jeg sover feks.; så får de en forhåndsinstillt tekst til svar via sms ^? 7660709[/snapback] Advanced Call manager for symbian telefoner ihvertfall. Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hva er vanskeligere enn å sette den på Lydløs da? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 hva mener du ? jeg pleier å ha den på lydløs, jeg bare kom på at det hadde av og til vært praktisk med en slik funksjon Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ok. Skrev kanskje litt feil, men hvis du er så lei av at du blir ringt opp om natta og sendt meldinger så kan jo du jo sette den på lydløs og i tillegg ta av vibrering. Eller en enda enklere måte. Si fra at du ikke vil ha meldinger eller at noen ringer deg imellom f. eks 01.00 og 08.00 Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det er vel ikke nødvendigvis det at han ikke vil bli oppringt, men at han ønsker å kunne gi en tilbakemelding til de som ringer han uten å få svar. F.eks "hei det er thomas, jeg sitter i ett møte. Jeg ringer deg opp igjen så snart jeg får tid!" Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Nettopp, KRZT. Kunne ønske den funksjonen ble bygd inn i nye mobiler. . . Lenke til kommentar
epon Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Netcom har en tjenste som heter SMSplus. Med den kan du videresende meldingene til et annet nummer eller en epost-adresse dersom dette er ønskelig. Du kan også sette på autoreply med en forhåndsprogrammert melding Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har en tjeneste i N80'n som gjør at den sender svar automatisk om jeg legger på hvis noen ringer. Men vet ikke om den sender hvis den ringer og jeg ikke svarer.. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har en tjeneste i N80'n som gjør at den sender svar automatisk om jeg legger på hvis noen ringer. Men vet ikke om den sender hvis den ringer og jeg ikke svarer.. 7673755[/snapback] Det er sant. Leste en gang (for lenge siden .. ) i manualen at du kan sette opp N80 til å gi automatisk en SMS hvis du ikke svarer. Har ikke testet dette... Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Har akkurat kjøpt meg en nokia e50 (den pooooorno-hel-svarte!), og den kan settes opp til å sende en melding tilbake dersom jeg "legger på".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå