kjeLL// Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 jeg har lagt merke til noe rar flimring engang i blant mens jeg sitter å spiller. og etter rask feilsøking fant jeg ut at det var sli brua.. hvis jeg lirka forsiktig på den ble flimringa borte.. noen som har vert bortig noe sånt før? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg har ikke vært borti dette. Kjører SLI selv. Fikk med en sånn PCI-brakett til Abit KN8-SLI hovedkortet mitt. Denne er ment for å holde SLI broen skikkelig på plass. Jeg har dog ikke giddet å bruke denne siden jeg har inntrykk av at SLI broen sitter godt nok. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 det fiksa seg egentlig etter at jeg tok den av og på.. med asus hovedkorta følger det med en "bløt" sli bro. kansje den vinkler kontakta på en dum måte, så det blir dorlig kontakt? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 det fiksa seg egentlig etter at jeg tok den av og på.. med asus hovedkorta følger det med en "bløt" sli bro. kansje den vinkler kontakta på en dum måte, så det blir dorlig kontakt? 7661120[/snapback] Ikke godt å si. På mitt hovedkort fulgte det med en 'stiv (printkort)' SLI bro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå