Barista Bob Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Er det mulig å bruke Gammle kontroller på xbox 360? er det en USB adapter jeg kan kjøpe eller no? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 tror ikke det desverre. siden det mangler en knapp på den gamle og det har kommet 2 nye på 360 kontrollen. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Nukers, er vel bare xbox logo knappen som er ny da. Skulder knappene erstatter bare den hvite og den svarte knappen attmed AXYB knappene. Men nei, tror ikke det du =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 også har du triggerene nede da... husker ikke om de var sånn på xbox jeg...... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Var triggere på Xbox 1 stikkene også. Uten de hadde det blitt litt vanskelig å spille gamle spill på den =) Stikkene har akkurat samme knappene, bortsett fra Guide knappen i midten. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 konkluderer vi med at det ikke er umulig? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Problemet er vel at du vil trenge en slags adapter, men foruten det så ville det vært mulig såvidt jeg forstår. Eneste problemet med det blir dashboard mulighetene, si ja til game invites og slikt. Såvidt jeg vet så finnes det derimot ingen slike adaptere... Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Problemet er vel at du vil trenge en slags adapter, men foruten det så ville det vært mulig såvidt jeg forstår. Eneste problemet med det blir dashboard mulighetene, si ja til game invites og slikt. Såvidt jeg vet så finnes det derimot ingen slike adaptere... 7661607[/snapback] så lenge, man har en 360 kontroll og bruker resten bare til split-screen burde det gå da. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ja, det burde det. Men det trengs fortsatt en adapter. Hmm, kunne faktisk trengt 2 slike selv så hadde ene kompisen sluppet å ta med seg sine når vi skal spille hos meg... Får bare håpe noen lager noe slikt da. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 ja, det får vi. gleder meg i så fall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå