RamGuy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg har installert Battlefield 2 + Special Forces, gjennom "Deluxe" CD.. Laster ned patch 1.41.. Installerer, får opp en melding som sier "install successful" Jeg starter spillet, og det er fremdeles v.1.2 eller noe.. Lastet ned patchen flere ganger, installer flere gang.. Men neida, fremdeles versjon 1.2.. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Har du prøvd å joine en server da? Tror at det står versjon 1.2 selv om du har patcha til 1.41 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Kanskje ikke rette stedet men hva er forskjell på 1.4 og 1.41 ? Du kommer nesten ikke inn på noen servere uten å patche så kommer du inn på servere så går det nok greit ! Lenke til kommentar
hightow Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Du har sikkert forvekslet build-nummeret med versjonsnummeret. Sjekk Community|Custom Games, der står versjonsnummeret. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 åja, dumme meg Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) jeg får ikke engang instalert patch 1.41 jeg har lastet den ned men når jeg dobbelt klikker på instalasjons filen så skjer absolutt ingen ting..jeg får bare velge mellom 3 servere med samme versjon som meg..some idèas? EDIT: jeg har ikke instalert patcher til spill før så kan hende jeg gjør feil Endret 11. februar 2007 av xitto Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 jeg får ikke engang instalert patch 1.41 jeg har lastet den ned men når jeg dobbelt klikker på instalasjons filen så skjer absolutt ingen ting..jeg får bare velge mellom 3 servere med samme versjon som meg..some idèas? EDIT: jeg har ikke instalert patcher til spill før så kan hende jeg gjør feil 7920680[/snapback] Jeg måtte vente om lag 10min før min patch starta.. Så smør deg med tålmodighet, og prøv flere ganger.. det er mitt tips Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg måtte vente jeg også, men når jeg fekk ny maskin kom det med en gang, men det er bare og vente Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg måtte vente jeg også, men når jeg fekk ny maskin kom det med en gang, men det er bare og vente 7922673[/snapback] Jeg har en splitter ny maskin (se nedenfor) og det tok som sagt 10-15min faktisk.. Aner ikke hvorfor det er så grusomt treigt, og det ser ikke ut som det skjer noe heller, men plutselig popper den opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå