Gjest medlem-105082 Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Hei, Jeg og noen kompiser hadde en samtale om regulering/skjeve tenner, gjør at man blir mindre tiltrekkende. Det var en del som aldri kunne bli ilag eller kysse men en jente, hvis hun hadde regulering eller skjeve tenner som syntes. Noe jeg synes er rart. Har tenner virkelig så mye å si for utseende? Greit nok hvis alt er hulter til bulter og de er både brune og råtne, men her var det gutter som ikke kunne kysse med jenter hvis de hadde noen få tenner som var litt skjeve. Det syntes jeg blir for dumt. Hva synes du? Vil regulering/skjeve tenner stoppe deg? Gjelder både gutter og jenter. Vil bare vite hva resten av Norge mener. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Så lenge tennene er rene og ser sunne ut, og ikke spor av dårlig ånde. Så blir det i allefall ikke et turn-off for min egen del. Regulering kan være en liten dreper, men det er nok bare fordi jeg hadde det selv to ganger, og hatet å gå med det. Ikke pga. utseende, men fordi det satt med ut av spill. Følte at jeg ikke kunne synge eller snakke tydelig lengre. Ikke bra når du prøver å lære deg å synge for et nytt band. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Hvis tennene er rene og sunna som Daehli sa, så er det ikke noe problem. Det er ikke noe deilig å se på knall røykgule tenner for eksempel, men det er ikke et stort problem å bli sammen med en person som har litt fæle tenner. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 For min del må de være nok så rette og fine. Så jeg er nok enig med kompisene dine. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Pene tenner er et stort pluss. Og stygge er et minus.. easy Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Stygge tenner trekker ned.. dessverre er jeg så overfladisk at det betyr noe Edit: Men forelsker man seg i en person over tid, vil det ikke bety noe. Da blir jo utseendet bare mer tiltrekkende.. Endret 6. januar 2007 av Juliess Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 jeg er enig med juliess her... stygge tenner eller styggmunn generelt er turn-off på høyplan Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Men så er det jo forskjell på hva folk mener. For noen kan jo det være ekstremt stygt, og andre bare en mindre detalj. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) definer stygt da? føler at jeg ikke har noen pærler på tråd akkurat. Men de er passe hvite og er nokså rette. Men for eksempel høyden på tennene er ikke helt jevnt, men det er naturlig, og jeg har ikke tenkt å file ned tennene for å oppnå jevn høyde. Endret 7. januar 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Stygge tenner eller regulering er jo et minus, men kan jo ikke dømme jenten pga det. Dårlig ånde og dårlig hygene er et skikkelig turnoff. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Stygge tenner trekker litt ned. Regulering går greitt. Dårlig ånde er skikkelig turnoff. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Skjeve tenner er vel ikke såå farlig, ikke regulering heller Mener nå jeg, men er joe selvfølgelig et veldig pluss med pene tenner =) Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Personlig så foretrekker jeg også fine tenner. Men det gjør ingen ting om en eller to tenner er litt skjeve. Men fine tenner betydde vist mer enn jeg trodde Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Goofy tenner er turn-off. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Colgate smil foretrekkes. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Bare så det er sagt. Hvis du har fått tilbud om regulering, og tenker på om du skal ta det eller ikke. Så ta det, det er ikke noe å grubble på, hvis du ikke er helt fornøyd selv da. Hvis du droppre det, så kommer du til å angre til evig tid, når den dag kommer og du fyller 20 eller noe, og det begynner å bli litt "sent" å ta regulering. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg holdt på med en som hadde ei tann som var litt brun, Skikkelig turnoff. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 det må uanstendig stygg munn for at det skal være uaktuelt med noe sussing for å si det slik.. Lenke til kommentar
Gjest lisevilde Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 små mellomrom på sidenene da? 2mm, er det og forferdelig? besteveninna mi har det, og hun føler seg veldig utilpass, men tannlegen nekter å gi henne regulering, så jeg bare lurte på om det var så gale. tennene henner er generelt veldig hvite og rette, det er bare den lille feilen Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 20. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2010 Hei, Jeg og noen kompiser hadde en samtale om regulering/skjeve tenner, gjør at man blir mindre tiltrekkende. Det var en del som aldri kunne bli ilag eller kysse men en jente, hvis hun hadde regulering eller skjeve tenner som syntes. Noe jeg synes er rart. Har tenner virkelig så mye å si for utseende? Greit nok hvis alt er hulter til bulter og de er både brune og råtne, men her var det gutter som ikke kunne kysse med jenter hvis de hadde noen få tenner som var litt skjeve. Det syntes jeg blir for dumt. Hva synes du? Vil regulering/skjeve tenner stoppe deg? Gjelder både gutter og jenter. Vil bare vite hva resten av Norge mener. Det kommer veldig anpå. Regulering har aldri jeg brydd meg om, selv om jeg ikke har hatt behov for det selv. Jeg ble dritforelska i ei jente som hadde reggis, og hun var veldig utilpass med det selv, men jeg brydde meg ikke noe om det. Men dårlig ånde og slitne, gule tenner (altså at de er veldig gule og nærmer seg råtne) er turn-off. Men at tennene har litt misfarge osv. er ikke noe problem, det viktigste er uansett ånden imo. Ellers så er veldig skjeve tenner et minus. @Lisevilde: Nei, overhodet ikke for min del. Tror ikke jeg hadde brydd meg noe om det i det hele tatt for å være ærlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå