Kaizeren Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hei. Jeg er på utkikk etter ny pc. så står jeg igjen med to valg, det ene er acer aspire 5672 og det andre er acer ferrari 5002. Jeg skal spille litt krevende spill, se video på TV og videoredigering. Ferrari 5002 +: HDMI utgang -: pris... Acer 5672 +: godt skjermkort -: ikke s-video Prisen har ikke så mye å si. Hvilken pc er den optimale for mitt bruk? Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 skal jeg ta et standard svar?: Dell 9400 eller Dell XPS klart bedre maskiner egentlig... Ferrarien er WAY overprisa... my opinion Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Pris ikke spiller stor rolle: Det betyr XPS! Ferrari har ikke sjangs i havet! XPS er vel den beste pc'en som går an å kjøpe på "vanlig" vis i norge! Pris spiller litt rolle når du nærmer deg 20000: Inspiron 9400! Skjermkortet er den store forskjellen mellom XPS og 9400! Lenke til kommentar
Kaizeren Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Okay ser at det gjerne ikke er et så godt kjøp med ferrari PC'en. Men den har HDMI-utgang, det er noe jeg virkelig kunne tenkt meg, ser veldig mange filmer & serier fra PC'en på TV'et (TV'en har HDMI-port). Er det noen andre PC'er som har HDMI-utgang? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei! Det er ganske stor prisforskjell på de to pcene, og det er langt flere forskjeller på pcene enn du tror. Ferrari 5002: + 2GB Ram. + HDMI. + Kabinett i karbonfiber, over 30 ganger mer slitesterkt. + Skjermoppløsning: 1680x1050. - Pris. Aspire 5672: + Pris. - Skjermoppløsning: 1280x800. (?) - 32bits cpu (ikke fremtidsrettet). Begge pcene har Radeon X1600-skjermkort. Harddisk og webkamera ser ut til å være forholdsvis likt. Jeg har ikke tatt hensyn til design eller hvilket merke som er på pcen. Så blir det opp til deg hva som er viktigest. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå