Sargent Fire Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Etter at jeg brukte gjennopretnings cd-en ble cd-rom og brenner borte (cd-rom følgte med maskin og brenner kjøpt ved siden av) Hva skal jeg gjøre for å fikse dette? Hvis det var drivere skulle jeg tro at de lå på gjennoprettnings cd-en, skal jeg plugge inn på nytt? Fordi maskinen finner ikke ny maskinvare, hdd,cd-rom,cd-brenner det var vel det. Noe i bios kanskje? Mvh, Stian Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 Har surra rundt i bios å prøvd forskjellige ting, slik som: Sette Secondery Ide(master) til cd-rom og (Slave) til cd-rom, deretter byttet jeg de til Auto begge da dette ikke funket. Noe mer? Den sto på ikke instalert før dette! Har 2 splitta IDE kabler, 1. cd-rom og cd-brenner 2. 2 harddisker 10gb(som funker)og en 30gb som ikke funker Takker for all hjelp (bruker win98) Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Ingen som vil hjelpe? Lenke til kommentar
TCK Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 sikker på at det ikke er .no Aspi problemer? Hadde problemer med min dvd spiller for noen dvd spiller. Data'en fant dvd'en men den fungerte ikke som den skulle. Du kan jo prøve Force ASPI. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Ta å reinstallere de programmene som du finner "rester" av der slik som på bildet...så skal det kanskje ordne seg. B|Real _________________ B|Real @#hw.no@undernet www.breal.net [ Denne Melding var redigert av: B|Real på 2002-11-27 03:51 ] Lenke til kommentar
Blod Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 hmm... B|Real... det bildet skulle du kanskje bare linket til..? :razz: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Blah...jeg vil ha tilgang til NYTT forum :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå