sekt Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Alle skjelver vel litt i hendene, altså den vanlige typen om man skal gjøre pirkearbeid etc. Men jeg føler jeg skjelver litt for mye, og det er plagsomt avogtil. Finnes det noen forklaring på dette? Og tips for å "trene" opp hendene til å bli mere stabile? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Du kan kjøpe deg en slik fingertrener fra Abilica for å styrke fingrene. Jeg har en sånn. Du får tykkere og sterkere fingre, og mere stabile. Og så kan du kjøpe grippers for å styrke hendene, fingrene, håndledd og underarmene. Ekstremt effektivt for underarmen, hvis du er interessert i å bygge slike underarmer som Skipper'n har . Og du bygger en syk styrke i hendene. Får kjøpt slike grippers hos Ironmind.com Endret 6. januar 2007 av Databamse Lenke til kommentar
sekt Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Den fingertreneren så jo skummel ut. Slik på bildet under har jeg tror jeg. Men økt styrke, hjelper det altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå