hitokiri Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Prøver du å bli gravid, eller prøver du kanskje å unngå det? Da bør du ta en titt på ukens programperle. Les mer Lenke til kommentar
glosi Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Dette kan jo vi mannfolka bruke til å planlegge litt gutteturer og slikt også Greit å vite når man skal holde seg unna. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Dette kan jo vi mannfolka bruke til å planlegge litt gutteturer og slikt ogsåFørste tenkte jeg programmet var totalt unyttig for meg, og at dette var postet for den feminine minoriteten av leserne. Så feil kan man ta! *Laste ned med en gang* Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Syns kanskje dette heller burde bli (litt mer inngående) testet av Amobilredaksjonens kvinnelige tester, hehe Lenke til kommentar
glosi Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jepp dette programmet blir min personlige planlegger fremover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg