wil Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hei. Har problemer med å koble mobilen til PC`en min. Problemet er som følger: I går oppgraderte jeg Fireware på mobilen min. SonyEricsson W810i. Det var vel den nyeste som ble installert. Gjorde det igjennom telefonen med Edge. Dagen før formaterte jeg hovedsystemet på PC`en min slik at jeg måtte installere mobilen på nytt igjen også. Så i dag hadde jeg tenkt til å installere litt forskjellig. Telefonen min også med det samme. Det som da skjer da når jeg kobler til mobilen min til PC`en er at det kommer opp en slags Wizard som finner ny maskinvare, men så skjer det ikke noe mer liksom. Når da maskinvare veiviseren forsvinner så dukker det plutselig opp 2 removeable devices ikoner i Min datamaskin. Ingen av dem fungerer. Jeg har installert SonyEricsson PC Suite som fulgte med CD`en. Hva kan være feil tro? Windowsen jeg kjører som hovedos er Windows 2000 Pro Eng. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 PC Suite er ikke det samme som driver. Last ned og installer driver fra sonyericsson.com. Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Fant ikke driver til SE W810i på SonyEricsson sine hjemmesider. Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Hei igjen. Da har jeg kommet litt lengre til en løsning her. Gamle telefonen min er en K750i og den har jeg et 512MB minnekort i. Dette kortet stod da i den nye telefonen min, men nok om det. Jeg prøvde å sette 512 MB kortet inni W810i`n min og kobla den til PC`en. Da kom det iallefall opp Sync Manager og den fant telefonen min i File Manager. Også slo jeg av telefonen og satt tilbake igjen 2 GB kortet og kobla til PC`en. Da fikk jeg også opp Mobilen min i File Manager og jeg kunne synkronisere den igjen, og jeg fikk lagt over filer (Prøvde faktis), men nå har det kommet opp et annet problem. Nå kommer ikke mobilen min opp i Min Datamaskin. Ingen av kortene gjorde det. Den kommer heller ikke opp under "Unplug or Eject Hardware". Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Fant ikke driver til SE W810i på SonyEricsson sine hjemmesider. 7661142[/snapback] Da har du ikke letet godt nok. Samme som denne: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=gb&...=16364&esi=true Har den telefonen selv, så det ligger som bookmark hos meg. Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Du vet at det er W800i drivere du fant ja, fungerer de på W810i da? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Du vet at det er W800i drivere du fant ja, fungerer de på W810i da? 7666267[/snapback] Prøv. Pcen din går ikke i luften av feil driver. Det verste som kan skje er at den tar 3 MB av harddisken din. Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Å huff. Nei det kan vi ikke godta nei. Har jo tross alt 20 GB partisjon til Windows Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Å huff. Nei det kan vi ikke godta nei. Har jo tross alt 20 GB partisjon til Windows 7666284[/snapback] Neivel, så slett PC Suite da, det tar nå mye mer plass enn en driver. Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Du tok ikke den der du? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Du tok ikke den der du? 7666631[/snapback] Du tok ikke min du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå