torslo Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 som topic sier....selges de? støver ned? kastes? sjølv så har eg solgt mine gamle kabinett Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Tar ut alt brukbart, og hiver kabinettet inn i et annet rom. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 har kasta alle untatt det siste.. det er kappa opp å brukes i eit fremtidigt prosjekt Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Tar å legger det på loftet, kan få bruk for det seinere en gang Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 som regel så har jeg kjøpt ny pc da og da monterer jeg gamle deler i det og setter det opp som en server Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Kaster det hvis det ikke kan brukes til noe. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Familien arver alle mine gamle PCer til de er så gamle at de må kastes..og da er det dem sitt problem og ikke mitt!! AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå