ssswopp Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ser det er mange som har sånn slideshow greie som avatar på de diverse forumene. Og da lurer jeg litt på hvordan jeg skaffer meg det Kan noen gi meg en liten guide? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Animerte/bevegelige avatarer er ikke lov på diskusjon.no uansett, så det er ingen vits i å prøve. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Animerte/bevegelige avatarer er ikke lov på diskusjon.no uansett, så det er ingen vits i å prøve. 7659996[/snapback] Ok, men det er lov på andre forum da.. Btw, tror jeg vet hvordan jeg gjør det nå.. Har mekka osv på photobucket, men får ikke lagt det inn som avatar. Er feil filformat vil jeg tro.. Hvordan skifter jeg det da? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Filformatet som blir brukt er GIF. Du må lage ei Gif-fil som inneheld fleire stillbilete. Ulead Gif Animator skal fungere til formålet, er sikkert ein demo med prøveperiode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå