Gå til innhold

Klisjéaktig spørsmål om gamingmus trådløs

Anbefalte innlegg

Ja, ser mange spør om gamingmus men ikke trådløs, så jeg sniker inn en forespørsel om hvor i all verden får jeg tak i en bra en, hørt at noe fra logitech, razor eller microsoft duger - og i samme slengen; en ny musematte til gaming som passer til den musa hadde vært ypperlig.

Takk for all veiledning.

Endret av Dukle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan si meg enig meg Saivert. Har selv G7 og må si at den er utrolig god. Merker ikke forskjell på den og en kablet mus. Ellers har man Logitech VX Revolution og Logitech MX Revolution Mouse, men det har vært et par klager på spillbarheten med disse musene, så vil anbefale G7 over disse.

Når det gjelder musematte bruker jeg Steelpad QcK musematte Musematte i Tøy som fungerer knall. Er også mange som anbefaler Steelpad 5l men har ingen erfaring med den musematten.

Lykke til med kjøp :thumbup:

Lenke til kommentar

Tusen takk for tipsene, akkurat nå ser det ut som om jeg tar den musen dere to anbefalte, men jeg lurer på i samme slengen .. Åssen gjør microsoft musene det for tiden? Jeg hadde den alle første intel musen og hatt 2.0 versjonen i evigheter.

Angående musematta .. den første var dritbillig og jeg ser folk anbefaler den, så jeg går mest sannsynlig for den også i og med at du har den musa sammen med den musematta? - dog den andre så utrolig kul ut, men for være grenser da .. design musematte.

Lenke til kommentar

hm, hvordan microsoft musene gjør det nå får tia er jeg ikke sikker. De har lansert en verson sammen med razor tror jeg, kalt habu.

Ellers, så ja jeg bruker G/ med QcK Steelpad og synes det går som hånd i hanske. Har sett litt på den 5L og er enig med deg i at det får være grenser :p Mulig du får bedre føling i FPS spell, men allikavel. Bruker mus og musmatta til spill, surfing, osv.

utrolig digg å slippe tråden fra musa :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...