Gå til innhold

TES: penge "juks"i plaza district funker ikke.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er en fyr i talos plaza district som heter dorian. man drar inn gir man masse penger dreper han, når man plyndrer han blir ikke pengene borte så det er bare og fortsette og trykke.....masse penger :D

dette funka fint uten patch før. leste noe om og trykke på A etter og ha highligta gullet..?

Lenke til kommentar
Og dessuten; det er ikke bare å trene opp en character. Du må fortsatt opp i 5 skills pr. level uansett.

7663594[/snapback]

går jo dobbelt så fort når du har penger og trene for. dere synest kanskje dette virker litt sløvt, men har runda spillet som fighter, lyst og leke meg litt som magiker

Lenke til kommentar
Hvis du vil ha penger, skriv heller inn

player.additem 0000000F x

i konsollen, hvor x er hvor mye penger du vil ha. Er like kjapt det hvis du først skal jukse.

7660764[/snapback]

Hvor er de man skriver inn dette ??.. viss man bruker en slik kode kjer de ingenting med lagringen eller konsollen??

hadde hvert moro å vist de :p

mvh Fphonex

Lenke til kommentar
Hvis du vil ha penger, skriv heller inn

player.additem 0000000F x

i konsollen, hvor x er hvor mye penger du vil ha. Er like kjapt det hvis du først skal jukse.

7660764[/snapback]

Hvor er de man skriver inn dette ??.. viss man bruker en slik kode kjer de ingenting med lagringen eller konsollen??

hadde hvert moro å vist de :p

mvh Fphonex

7687815[/snapback]

Du trykker på knappen under "Esc".

Men hvis du har trådløst tastatur, så virker det ikke.

Har lest på nettet om mange som hadde det samme problemet som jeg.

Når jeg fjerna IR-hub'en og plugga i et vanlig tastatur, så virket console helt fint. ;}

Lenke til kommentar

Alle items i spillet har for øvrig sin egen kode. Så man kan spawne hva som helst bare man vet koden til tingen. Står oversikt over alle itemkodene på GameFAQS f.eks.

Kjekt når det uberfete enchanta sverdet går tom for charges, å bare spawne et nytt istedet for å slepe på masse Varla Stones (som i tillegg er sjeldne).

Konsollen ser ikke ut som en konsoll, mere som en ekstra chatlinje helt nederst på skjermen. Du trenger ikke skriver alle 0'ene hvis de står først, heller.

Skal du ha 5000 gold, skriver du

player.additem F 5000

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

sant det men har allerde runda spillet på riktig måte. dette er mest lek. ble litt lei av penge mangel da jeg spillte. og ikke minst når man snakker med en person er det så mye lettere og bribe for og få han til og like deg, den smiske funksjonen ble jeg litt ei av i lengden.

for og spore litt av, kommer det en expansion snart? noe på linje med tribunal som kom til morrowind?

Lenke til kommentar

Det har allerede kommet. Knights of the Nine heter den. En ny storquest + en ny faction. Du kan kjøpe den i DVD-boks m/ alle de andre betal-addonsene, eller laste ned fra sida for $9.99

Se på hjemmesida.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...