Gå til innhold

Er forumhorer smarte?

danilovic

Hvor mange poster har du, og anser du deg selv som dum eller smart?  

232 stemmer

1. 1. Hvor mange poster har du, og anser du deg selv som dum eller smart?

• Jeg har over 2000 poster, og anser meg selv om smart
      54
    • Jeg har over 2000 poster, og anser meg selv om dum
      7
    • Jeg har under 2000 poster, og anser meg selv om smart
      151
    • Jeg har under 2000 poster, og anser meg selv om dum
      20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener at en person som henger såpass lenge på ett hardware forum at han har 20tusen poster, har fått med seg litt av hvert opp igjennom tiden. Men å bruke ordet smart blir helt feil.

Smart kan være så mangt. Det kan være generellt smart (iq?), på ett bestemt område eller hva faen du vil. Men her vil jeg påstå at den med 20tusen poster har en goood sjanse til å få plukket opp litt av hvet, derav mest sannsynlig den smarteste innenfor dette feltet.

Lenke til kommentar
Vel, det finnes brukere med over 10 000 innlegg som virker til å være rimelig uinformerte, deriblant noen som sliter med å formulere tre setninger uten skrive- og grammatikkfeil. Det finnes også noen brukere i området 10 000+ som virker svært gjennomsnittlige.

7659940[/snapback]

Det ikke sant.

Uansett, hvis man har 20k innlegg så burde man være litt mer ute.

Lenke til kommentar
Hvis man har 20k innlegg så burde man være litt mer ute.

7662050[/snapback]

Har man derimot 15035 meningsløse innlegg i OT-Baren hvor de aller fleste er i SO4/SO5/SO6 så er man mye ute. Eller? :)

Jeg stiller meg forøvrig likegyldig til sosohal's merkelige tråd. :)

Endret av dimiles
Lenke til kommentar

Hallo, jeg sier ikke at alle personer med mange poster er smarte, og jeg tror heller ikke smarthet kommer av mange poster. Det jeg prøver å si, er at smarte personer gjerne oppnår en viss postcount, men det kan godt hende at personen er idiot for det.

På den annen side kan også folk med lav postcount være smarte (iaffal de som en vakker dag oppnår en høy postcount (LOL)), men der er det gjerne mer hipp som happ.

Endret på forslaget til avstemningsalternativene også (om noen vil hjelpe meg med å sette opp en avstemning, for det stod at jeg ikke kunne opprette en avstemning da jeg prøvde nå).

Daniel :)

Lenke til kommentar

Haha, selvsagt spiller postcount en rolle, se nå rundt dere..

Skal man være noe her på dette forumet så må man ha en postcount eller en advarselslogg som alle kjenner til..slik er det å kjempe for å ha flest poster, det er et slit. Dere har ikke anelse..man må bruke hele sin hverdag her for å bli likt, hvis ikke så er man ingen, en ensom rytter som ingen legger merke til...

Bare se rundt dere..:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...