Gå til innhold

Hjelp meg med å finne låta!

SebRamsland

Anbefalte innlegg

Heisann!

Trenger litt assistanse til å finne sangtittelen på en låt jeg kom over da jeg hørte 'Snook - Superfitta'.

Hvis dere spoler til 00:50 eller 01:33, så hører man tydelig melodien i bakgrunnen fra sangen jeg tenker på. (som også går igjennom hele sangen).

Hør sangen her:

http://media.putfile.com/Snook---Superfitta

Takk for all hjelp! :)

Endret av Seb.R
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spør i sticky'en, du.

Jeg vet forresten hvilken sang du mener, men kommer faen ikke på hva den heter (og blir snart gal av det). Den var på en Absolut Music samle-album-dobbel-cd-ting waaay back. Rødt cover. Tror det var nummer 6, kan dette stemme?

edit: Samlealbumet jeg tenkte på het nok McMusic Hits også et årstall, husker bare ikke hvilket.

edit2: McMusic Hits 98...ja, men så er det jo ikke sikkert at jeg tenker på rett låt i det hele tatt, da.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Spør i sticky'en, du.

Jeg vet forresten hvilken sang du mener, men kommer faen ikke på hva den heter (og blir snart gal av det). Den var på en Absolut Music samle-album-dobbel-cd-ting waaay back. Rødt cover. Tror det var nummer 6, kan dette stemme?

edit: Samlealbumet jeg tenkte på het nok McMusic Hits også et årstall, husker bare ikke hvilket.

7659954[/snapback]

Blir snart gal selv! :p

Tror også at det var et Absolute Music bidrag, men nummeret aner jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...